اگر آپ ایپ بنانے کے عمل کے بارے میں دلچسپی رکھتے ہیں لیکن اس بات سے آگاہ نہیں ہیں کہ کہاں سے شروع کرنا ہے تو ، یہ آپ کے لئے رہنما ہے!
یہاں میں آپ کو نظریہ سے عمل درآمد تک ایک گائیڈ بائی مرحلہ ہدایت دوں گا۔ چیزوں کو آسان بنانے کے لئے ، اپنے اہداف کی بنیاد پر آزادانہ طور پر چھلانگ لگائیں:
ایک زبردست ایپ آئیڈیا کے لئے تحریک حاصل کریں
اپنے ایپ کے نظریے کی توثیق کس طرح کی جاسکتی ہے
اپنے ایپ کے آئیڈیا کو مزید پیش کرنے کا طریقہ
اپنے ایپ آئیڈیا کو بنانے / نافذ کرنے کے طریقے
اپلی کیشن اسٹور میں اپنی ایپ کو نوٹ کرنے کے لئے نکات / مشورے
اگر یہ آپ کو اچھا لگتا ہے تو ، آئیے شروع کریں!
ابتدائیہ کے لئے 10 مراحل میں ایپ بنانے کا طریقہ
ایپ آئیڈیا تیار کریں
مسابقتی مارکیٹ ریسرچ کریں
اپنی ایپ کی خصوصیات لکھیں
اپنی ایپ کے ڈیزائن کا مذاق بنائیں
اپنی ایپ کا گرافک ڈیزائن بنائیں
ایپ کی مارکیٹنگ کا ایک ساتھ منصوبہ بنائیں
ان میں سے کسی ایک اختیار کے ساتھ ایپ بنائیں
اپنی ایپ کو ایپ اسٹور پر جمع کروائیں
زیادہ سے زیادہ نمائش کے لئے اپنی ایپ کو مارکیٹ کریں
صارف کے تاثرات سے اپنی ایپ کو بہتر بنائیں
بونس: ایپ بنانے کے وسا
STEP 1
Generate an app idea
اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی کوئی ایپ آئیڈیا ہے تو آپ تیار ہوچکے ہیں۔ اگلے مرحلے پر جائیں!
تاہم اگر آپ ابھی بھی کسی ایپ کے لئے ایک عمدہ آئیڈیا حاصل کرنے پر کام کر رہے ہیں تو ، مجھے اپنی اگلی ہٹ ایپ آئیڈیا کے ساتھ آنے میں مدد کرنے کے لئے مٹھی بھر واقعی اچھی تکنیک ملی ہے۔
پہلے یہ بات ذہن میں رکھیں کہ شاذ و نادر ہی کوئی بالکل نیا خیال نظر آتا ہے جو کسی چیز سے پیدا نہیں ہوتا ہے۔
اس کے مطابق گوگل پلے اور ایپل ایپ اسٹور میں 40 لاکھ سے زیادہ ایپس مشترک
Statista.com
زیادہ تر نظریات پرانے موجودہ نظریات کی مختلف حالتوں اور امتزاج ہیں۔ اگر آپ اسے ذہن میں رکھتے ہیں تو ، تخلیقی سوچنے کے ل آپ کا ذہن کھل جاتا ہے۔ ٹھیک ہے ، پہلی تکنیک پر:
تکنیک # 1: ریمکس تکنیک
ایک زبردست ایپ آئیڈیا کے ساتھ سامنے آنے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ کسی موجودہ آئیڈی کو موڑ دیں یا اپنی پسند کے مختلف ایپس سے عناصر کو جوڑیں۔
یہ ہر وقت ہوتا ہے اور بڑے نتائج برآمد کرتا ہے!
مثال کے طور پر ، الفاظ کے ساتھ دوست ، زینگا کا ایک مقبول موبائل گیم بنیادی طور پر سکریبل ہے لیکن معاشرتی اور ملٹی پلیئر کی خصوصیات کے ساتھ آن لائن ہے جو مفت وقت کی مختصر جیب میں لمبا کھیل کھیلنا آسان بنا دیتا ہے۔
اس سے کہیں زیادہ ڈیٹنگ ایپس کی کثیر تعداد کے علاوہ کوئی اور واضح نہیں ہے۔ ہر مہینے ایسا لگتا ہے کہ ایک بالکل نیا ڈیٹنگ ایپ سامنے آرہی ہے جو مختلف سامعین کو نشانہ بناتی ہے یا خصوصیات کی ایک سیٹ کے ساتھ (عام طور پر نiئی نہیں) جو "دوسرے" ڈیٹنگ ایپ میں نہیں ہے۔
آپ اپنے لئے یہ کیسے کرسکتے ہیں یہ یہاں ہے:
کچھ ایسی ایپس کے بارے میں سوچیں جو آپ اکثر استعمال کرتے ہیں۔ کیا کوئی ایسا طریقہ ہے کہ آپ ایک نئی قسم کی ایپ تشکیل دینے کے ل انتہائی مفید خصوصیات کو استعمال کرسکیں اور ان کو م
Technique #2: Scratch your own itch
مجھے یہ تکنیک پسند ہے کیوں کہ اکثر اوقات ، آسان ترین نظریات سب سے بڑے نتائج برآمد کرتے ہیں۔ ایپل آئیڈیوں کے ل یہ سادہ نظریات شاذ و نادر ہی ذہنی طوفان سے نکل آتے ہیں۔
اس کے بجائے وہ اس مسئلے سے پیدا ہوئے ہیں جس کا سامنا آپ کو زندگی میں خود کرنا پڑتا ہے۔ امکانات یہ ہیں کہ اگر آپ کو یہ مسئلہ درپیش ہے اور آپ اس کا حل تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، دوسرے لوگ بھی ہیں۔
اگر مسئلے کو کسی ایپ کے ذریعہ حل کیا جاسکتا ہے تو ، اسے بنانے کی ایک بہت ہی اچھی وجہ ہے!
ان میں سے کسی بھی نظریے کو لکھیں یہاں تک کہ اگر آپ جانتے ہو کہ اس ایپ کو حل کرنے کے لئے ایک ایپ پہلے سے موجود ہے کیونکہ جیسا کہ آپ اگلے مرحلے میں دیکھیں گے ، اس وقت اس سے کہیں بہتر ایپ بنانے کا موقع مل سکتا ہے۔
appTechnique #3: Improve an existing app
کیا آپ نے ایک ایپ استعمال کی ہے اور سوچا ہے ، "یہ اتنا بہتر ہوگا کہ اگر یہ ایکس کرسکتا ہے"۔ اگر ایسا ہے تو ، یہ واقعی میں ایک اچھے امکانی ایپ خیال کی تخلیقی چنگاری ہے!
بہتری کے لئے ہمیشہ گنجائش رہتی ہے لہذا اگر آپ کو لگتا ہے کہ کسی ایپ میں کسی مفید خصوصیت کی کمی ہے ، تو امکان یہ ہے کہ آپ صرف ایسا ہی نہیں سوچیں گے جس کے بارے میں سوچیں۔
اگر اصل ایپ مصنف ایپ کو مستقل طور پر اپ ڈیٹ اور بہتر نہیں کررہا ہے تو ، پھر آپ کے لئے ایک اور بھی بہتر ایپ بنانے کا موقع موجود ہے۔
آپ اس بارے میں حق بجانب ہیں یا نہیں اس کا پتہ لگانے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ اصل ایپ کے جائزے اور درجہ بندیاں دیکھیں۔
کیا لوگ ایک ہی چیز کے بارے میں شکایت کر رہے ہیں؟ کیا وہ کچھ مختلف کے بارے میں شکایت کر رہے ہیں؟ کیا اپلی کیشن مصنف رائے سن رہا ہے؟
جیسا کہ آپ دیکھنے جارہے ہیں ، صارف کے تاثرات سننے اوراس آراء پر مبنی اپنے ایپ کو بہتر بنانا شاید کسی ایپ کی کامیابی کی واحد واحد قوت ہے۔
غیر حاضر ایپ مصنف اپنے صارف کو ناگوار ہونے کی وجہ سے اس کی ایپ کو سزا دے رہا ہے۔
اگلے مرحلے میں یہ یقینی بنانا ہے کہ اس میں ایپ اسٹور میں ترقی کی منازل طے کرنے کا موقع ہے اپنے خیال کو درست کریں
STEP 2
Do competitive market research
اب ہمیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ آپ کی ایپ کے ذریعہ جو مسئلہ حل ہوتا ہے اسے دوسرے ایپس کے ذریعہ حل کیا جارہا ہے۔
** نوٹ ** اگر آپ کو ایپ بنانے کی وجوہات عمل کے ساتھ کچھ اچھا تجربہ حاصل کرنا ہوتی ہیں (اور دوسرے لوگوں کے ساتھ اس کی مدد نہ کریں) تو آپ اگلے مرحلے پر جاسکتے ہیں 🙂
اگر آپ کو ایپ اسٹور میں ایسی دوسری ایپس دکھائی دیتی ہیں جو آپ کی ایپ کی طرح ہی پریشانی سے نمٹتے ہیں تو آپ مایوس نہ ہوں۔ یاد رکھیں جو میں نے پہلے کہا تھا ، وہاں کوئی نئے خیالات نہیں ہیں اور اس میں بہتری کی ہمیشہ گنجائش موجود ہے۔
دراصل ، یہ ایک اچھی چیز ہوسکتی ہے کیونکہ یہ آپ کو بتاتا ہے کہ آپ کا نظریہ قابل عمل ہے اور اس کی حقیقی ضرورت ہے۔ اسی لئے مقابلہ ہے!
کلیدی طور پر یہ معلوم کرنا ہے کہ ان دیگر موجودہ ایپس کے ذریعہ ضرورت کو کس طرح پورا کیا جاسکتا ہے۔
ممکنہ طور پر ، یہ ایپس پرانی ہوسکتی ہیں یا ایپ مصنف نے انہیں اپ ڈیٹ کرنا بند کردیا ہو گا۔
یا ہوسکتا ہے کہ ان میں سے کوئی بھی اس نشان پر پورا نہ اتر سکے جس کے سامعین واقعتا ضرورت اور مطلوب ہیں۔
آپ کو ملنے والی مسابقتی ایپس کی درجہ بندی اور جائزوں کے ذریعے سکرول کریں۔ درج ذیل کا نوٹ لیں:
ایپ کا نام
فیچر سیٹ
قیمت / منیٹائزیشن اسکیم
ایپ پبلشر
آخری تازہ کاری
درجہ بندی اور جائزہ
ڈاؤن لوڈ
آپ اپنے نتائج پر نظر رکھنے کیلئے میٹرکس یا اسپریڈشیٹ بنانا چاہتے ہو۔ یہ تحقیق جو آپ ابھی کر رہے ہیں وہ آپ کے اپنے ایپ میں شامل ہونے والی خصوصیات کے ل نقطہ آغاز بنائے گی اور پہلے کس پر توجہ دی جائے۔
آپ جس کی تلاش کر رہے ہیں وہ یہاں ہے:
ایپ کا نام
یہ بنیادی طور پر شناخت کے مقاصد کے لئے صرف ان مختلف ایپس کو ٹریک کرتے رہتا ہے جن کی آپ کو وسعت رہتی ہے۔ کچھ لوگ ایپ نام کے حصے کے طور پر بھی کلیدی الفاظ ڈالتے ہیں۔ جب آپ مسابقتی ایپس کی فہرست میں جاتے ہیں تو دیکھیں کہ کیا آپ کو کوئی خاص الفاظ نظر آتے ہیں جو ایپ کے عنوان میں سامنے آتے رہتے ہیں اور اپنے ایپ ٹائٹل کے ل اس طرح کے کلیدی لفظ استعمال کرنے پر غور کرتے ہیں۔
فیچر سیٹ
مقابلہ کرنے والے ہر ایپ کیلئے سبھی خصوصیات لکھیں۔ نوٹ کریں:
وہ بنیادی خصوصیات کیا ہیں جو مقابلہ کرنے والے تمام ایپس کے پاس ہیں
مقابلہ کرنے والے ہر ایپس میں کون سی خصوصیات ہیں
موجودہ ایپس میں سے کون سی خصوصیات مکمل طور پر لاپتہ ہوسکتی ہیں
بعد میں جب ہم جائزوں کو دیکھیں گے تو ، آپ یہ بھی دیکھنے کی کوشش کریں گے کہ آیا صارفین ان مخصوص خصوصیات کا ذکر کرتے ہیں جن سے وہ پسند کرتے ہیں یا نفرت کرتے ہیں۔
قیمت / منیٹائزیشن
کیا یہ ایپ کے لئے ایک وقت کی فیس ہے؟ کیا یہ مفت ہے لیکن کسی دوسرے طریقے سے رقم کمائی گئی ہے؟ اس کا نوٹ لینا ضروری کی وجہ دو گنا ہے:
صارفین کو اس طرح سے رقم کمانے کی طرح کیسے پسند ہے؟ مثال کے طور پر ، کچھ لوگ اشتہارات سے نفرت کرتے ہیں اور ایپ کے اندر اشتہار بینرز سے نمٹنے کے بجائے کسی ایپ کی ادائیگی کریں گے۔
آپ ممکنہ طور پر اپنی ایپ کو مختلف طریقے سے منیٹائز کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر ایپ اچھی ہے لیکن بہت مہنگی ہے تو ، آپ اپنے ایپ کو منیٹائز کرنے کے لئے دوسرے طریقے تلاش کرسکتے ہیں۔
ایپ پبلشر
ایپ کس نے شائع کی؟ یہ فرد ہے یا کمپنی؟ (یا یہ ایک آدمی کی کمپنی ہے؟)
نقطہ یہ ہے کہ آپ کس کے خلاف ہیں۔ بڑی کمپنیوں کے پاس مارکیٹنگ ٹیموں کے لئے بڑا بجٹ ہوتا ہے اور ان میں اکثر لوگوں کی ایک ٹیم ہوتی ہے جو صرف ایک ہی ایپ پر کام کرتی ہے۔ اس کا مقابلہ کرنا مشکل ہوگا۔ میں یہ نہیں کہہ رہا کہ مقابلہ نہ کرو لیکن خصوصیت کے لئے خصوصیت کا مقابلہ کرنے کی بجائے ہمیں اپنے ایپ کے ساتھ ایک انوکھا زاویہ لگانا پڑ سکتا ہے۔
اگر یہ کسی فرد کا نام ہے تو پھر یہ عام طور پر ایک ہی فرد ہوتا ہے اور اگر آپ صرف اس کے بارے میں سوچنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو یہ ہمیں تھوڑا سا یقین دلاتا ہے۔
کبھی کبھی اگر ایپ پبلشر کمپنی کا نام ہے تو ، یہ صرف وہی کمپنی ہوسکتی ہے جسے فرد نے رجسٹرڈ کیا ہو۔ یہ معلوم کرنے کی کوشش کرنے کے لئے درج کمپنی کی ویب سائٹ ملاحظہ کریں کہ آیا یہ ایک ہی شخص ہے یا بڑی کمپنی ہے۔
آپ اکثر رابطہ یا صفحہ کے بارے میں ملاحظہ کرکے اپنا جواب حاصل کریں گے۔ اگر اس کے بارے میں پیج پر پوری ٹیم موجود ہے یا رابطہ صفحے پر آفس کی عمارت کے لئےکوئی پتہ موجود ہے تو ، یہ شاید ایک بڑی کمپنی ہے۔
آخری تازہ کاری
آپ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ اس ایپ کو کس حد تک برقرار رکھا جارہا ہے۔ اگر ایپ مصنف کی طویل مدت میں تازہ کاری نہیں ہوئی ہے تو پھر آپ کے لئے مارکیٹ شیئر لینے کا ایک موقع موجود ہے۔ تاہم اگر مصنف کثرت سے ایپ کو اپ ڈیٹ کرتا رہتا ہے تو پھر آپ اس پر ایک نوٹ بنانا چاہیں گے کیونکہ یہ ایپ آپ کے ساتھ فعال طور پر مقابلہ کرے گی۔
درجہ بندی اور جائزہ
صارفین اس ایپ کی درجہ بندی کیسے کر رہے ہیں؟ اگر ایپ کو بری طرح درجہ دیا گیا ہے تو ، جاننے کی کوشش کریں۔ کیا اس میں خصوصیات کی کمی ہے؟ کیا ایپ ٹوٹ گئی ہے؟ یہ بصیرت آپ کو ان نقصانات سے بچنے میں مدد دے گی۔
پلٹائیں طرف ، اگر ایپ کو اعلی درجہ دیا گیا ہے تو ، اسے ڈاؤن لوڈ کریں اور خود کے لئے آزمائیں ، خصوصیت کے سیٹ اور صارف کے تجربے پر خصوصی توجہ دیں۔ آپ صارف کے جائزوں کو جانچنا چاہتے ہیں تاکہ یہ معلوم کریں کہ صارفین کو یہ ایپ اتنا پسند کیوں ہے۔ اس سے آپ کو اپنے اپلی کیشن کی خصوصیات کو ڈیزائن ، منصوبہ بندی اور ترجیح دینے میں کس طرح مدد ملے گی۔
چاہے ایپ کو خراب یا زیادہ درجہ دیا گیا ہو ، یہاں سیکھنے کے لئے کچھ ہے۔ ہر ایک جائزے کو تلاش کریں اور معلوم کریں کہ لوگ کیا کہہ رہے ہیں اور وہ کیوں کہہ رہے ہیں۔ یہ انمول صارف کی آراء ہے جس کے بارے میں معلوم کرنے کے ل آپ کو (ڈالر یا خون اور پسینے کے لحاظ سے) قیمت ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے!
ڈاؤن لوڈ
ایپ اسٹور کی ایپ لسٹنگ میں کسی ایپ کے لئے ڈاؤن لوڈ کی تعداد نہیں لکھی جاتی ہے لیکن اطلاقات پر "جاسوس" کرنے اور اندازے کے بطور اس معلومات کو حاصل کرنے کے اوزار موجود ہیں۔ مثال کے طور پر ، سینسر ٹاور ایک ایسا ٹول ہے جس کی مدد سے آپ مفت میں کسی ایپ کے ڈاؤن لوڈ کی تعداد کی متوقع تعداد دیکھ سکتے ہیں۔
مثال کے طور پر ، یہاں نیٹ فلکس کے اعدادوشمار ہیں:
اپنے خیال کی توثیق کریں
اب پلٹائیں اگر آپ کے ایپ آئیڈیا کے لئے زیادہ مقابلہ موجود نہیں ہے تو ، یہ ہوسکتا ہے کہ یہ اتنا نیا اور نیا خیال ہو کہ اس سے پہلے کسی نے سوچا ہی نہیں ہوسکتا ہے یا یہ ہوسکتا ہے کہ یہ خیال قابل عمل نہ ہو۔
اپنے آئیڈی کو تھوڑا سا ڈنک اسٹرکچر کرکے شروع کریں تاکہ آپ اپلیکیشن کا آئیڈیا ، سامعین اور اس کا مقصد 30 سیکنڈ میں کسی کو سنجیدگی سے بتاسکیں۔ پھر اس لفٹ پچ کو آئینے میں اپنے پاس پہنچانے کی مشق کریں تاکہ آپ اس کو کہتے ہوئے راحت محسوس کریں۔
کسی کے ل افسوس کی بات ہوگی کہ کسی زبردست ایپ آئیڈیا کو مسترد کردیں کیونکہ وہ اس کو سمجھ نہیں سکتے ہیں یا میسجنگ میں خلل پڑ گیا ہے۔
جب آپ کو اپنے ایپ آئیڈیا کی واضح وضاحت مل جاتی ہے اور آپ نے اپنی وضاحت پر عمل کیا ہے تو ، اسے اپنے قریبی کنبہ اور دوستوں سے جوڑنے کی کوشش کریں۔ یہ لوگ آپ کو سچ بتانے میں دریغ نہیں کریں گے۔ ان سے شیطان کے وکیل کو کھیلنے کے لئے کہیں اور اپنے ایپ آئیڈیا میں سوراخ کرنے کی کوشش کریں۔
اس سے آپ کے بارے میں سوچا نہ ہوا کچھ اس چیز کا پردہ پڑ سکتا ہے یا یہ آپ کو اپنی جوش و خروش میں رکھی ہوئی کسی چیز کو حل کرنے پر مجبور کرسکتا ہے۔
اگر آپ کو ابھی تک اس قدم سے اپنے ایپ آئیڈیا کے بارے میں اچھی کمپنیاں مل رہی ہیں ، تو چلیں!
آپ جتنے زیادہ لوگوں کو اپنا آئیڈیا لگاتے ہیں اتنا ہی بہتر۔ اجنبی ، دوستوں کے دوست ، انٹرنیٹ پر لوگ وغیرہ۔ اپنے خیال کو بتانے سے گھبرائیں نہیں۔ صرف شارک ٹینک کے سرمایہ کار کرس ساکا کی اس بصیرت کو یاد رکھیں - "خیالات سستے ہیں ، عملدرآمد ہی سب کچھ ہے۔" اگر آپ نے یہ کامیابی حاصل کرلی ہے تو ، آپ یقینی طور پر اپنے اہداف کے لئے عملی نظریہ اپناتے ہیں جو ایک اچھی چیز ہ
STEP 3
Write out the features for your app
یہ حصہ بہت مزے کا ہے کیونکہ آپ خواب دیکھنے کو ملتے ہیں! اپنے ایپ کا آئیڈیا لیں اور سوچیں کہ آپ کی ایپ کا بہترین ورژن کیا ہوگا۔
وژن بلا شبہ اصل صارف کے تاثرات اور جانچ کی بنیاد پر تیار اور تبدیل ہوگا لیکن ابھی آسمان کی حد ہے۔ یہ سب کچھ کاغذ پر اتاریں اور اپنے خیال کا ادراک کریں اور اس میں کچھ زندگی پھونکیں۔
اگر آپ چاہتے ہیں تو ، آپ اس کے بارے میں بھی سوچ سکتے ہیں کہ آپ ایپ کو کس طرح رقم کمائیں گے۔ میں تجویز کرتا ہوں کہ اگرچہ آپ کے ایپ آئیڈیا کا مرکزی محور نہیں ہونا چاہئے۔ ایپ کے ابتدائی مرحلے میں ، صارف کو اپنانا ہمیشہ زیادہ اہم ہوتا ہے۔
جب میں سافٹ ویئر سے مشاورت کر رہا تھا ، اس عمل کو کاروباری ضروریات کو جمع کرنا کہا جاتا تھا اور یہ اس منصوبے کا سب سے اہم مرحلہ تھا کیونکہ اس سے یہ واضح کرنے میں مدد ملتی ہے کہ مؤکل کیا چاہتے ہیں۔
اس مرحلے کے دوران ہم اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ بیٹھ گئے اور ہر ایک تفصیل کو مستحکم کیا اور اس سے ہیک کو دستاویزی شکل دی۔ اگر لائن میں کوئی الجھن ہوتی تو ہم اس دستاویز کا حوالہ دیتے اور ابتدائی طور پر سمجھے جانے والے معاملے کا جائزہ لے پائیں گے۔
اب آپ کو اپنے ایپ آئیڈیا کے ل آپ کو انتہائی سخت اور مفید ہونے کی ضرورت نہیں ہے لیکن اب بھی آپ کے ایپ کے نظریے کی مجموعی ہدف اور حکمت عملی کی زیادہ سے زیادہ شناخت کرنا ایک بہتر خیال ہے۔ ایک بار جب آپ عملدرآمد میں آجاتے ہیں تو ، آپ جو تبدیلیاں کرنا چاہتے ہیں اس کا مطلب بہت سے ضائع شدہ کام اور محنت کا ہوسکتا ہے۔
آپ کو فیصلہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ ایپ کی کتنی اسکرینیں ہوں گی یا ہر سکرین پر کیا ہے۔ یہ اگلے مرحلے کے لئے ہے۔ لیکن آپ جو کچھ کم کرنا چاہتے ہیں وہی ہے جو صارف ایپ میں پورا کر سکے گا۔
مثال کے طور پر ، اگر آپ کا ایپ آئیڈیا سوشل نیٹ ورکنگ ایپ ہے ، تو آپ لکھنا شروع کرسکتے ہیں:
استعمال کنندہ ایک اکاؤنٹ تشکیل دے سکیں گے۔
وہ ای میل اور پاس ورڈ کا استعمال کرکے نیا اکاؤنٹ تشکیل دے سکتے ہیں یا وہ فیس بک ، ٹویٹر اور گوگل کے ساتھ لاگ ان کرسکتے ہیں۔
استعمال کنندہ صارف نام ، پروفائل فوٹو اور مختصر بائیو سیٹ کرسکیں گے۔
پروفائل فوٹو کے لئے ، صارف کو اپنی فوٹو لائبریری سے موجود فوٹو منتخب کرنے یا ایپ کے اندر سے کیمرہ کے ساتھ ایک نئی تصویر لینے کا اہل ہونا چاہئے۔
ایم وی پی کی بنیادی خصوصیات کے بارے میں فیصلہ کریں
ایم وی پی ایک ایسا تصور تھا جسے میں نے پہلی بار ایئر رائز کے ذریعہ دی اسٹین اپ سے سنا تھا۔ اس کا مطلب ہے "کم سے کم قابل عمل مصنوعات" اور خیال یہ ہے کہ بہتر ہے کہ آپ اپنی مصنوع کا ایک چھوٹا (لیکن پھر بھی مفید) ورژن پہلے لانچ کریں تاکہ آپ اسے حقیقی صارفین کے ہاتھ میں لیں۔
اس سے آپ کو حقیقی صارفین سے حقیقی دنیا کی رائے حاصل کرنے میں مدد ملے گی جو آپ کی سمجھ کو ہدایت اور صحیح کرسکتے ہیں کہ لوگ در حقیقت کیا چاہتے ہیں۔
اس آراء کی بنیاد پر ، آپ اپنی ایپ میں ایک تازہ کاری زیادہ خصوصیات کے ساتھ جاری کرتے ہیں اور اسے دوبارہ تاثرات کے ل صارفین کے حوالے کرتے ہیں۔
آپ اس چکر کو بار بار دہراتے ہیں اور بالآخر ایسی پروڈکٹ پر پہنچ جاتے ہیں جو مارکیٹ کی خواہش کے مطابق بالکل فٹ ہوجاتا ہے۔
کسی چیز کو بنانے کے لئے ایک ٹن رقم اور وقت خرچ کرنے کے ساتھ اس کا موازنہ کریں اور پھر آخر کار اسے لانچ کریں… صرف یہ جاننے کے لئے کہ لوگ اسے نہیں چاہتے ہیں۔ کبھی بھی خالی جگہ نہ بنائیں۔
لہذا ان تمام خصوصیات پر ایک نظر ڈالیں جو آپ نے لکھی ہیں اور اس کے بارے میں سوچیں کہ ایک آسان ورژن 1 کیسا نظر آئے گا۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ ایپ اب بھی آپ کے ناظرین کے لئے کارآمد ثابت ہوسکتی ہے اور مجموعی طور پر یہ مسئلہ حل کر سکتی ہے لیکن اس میں مرحلہ 1 کے لئے تمام گھنٹیاں اور سیٹییں نہیں ہیں (اور نہیں ہونی چاہئیں) اس سے کہیں زیادہ امکان ہے کہ آپ نے جس گھنٹیاں اور سیٹیوں کی طاقت کے بارے میں سوچا تھا۔ سب سے پہلے آپ کے صارفین کی ضرورت کے مطابق نہ بنیں۔
ایپ کے مجموعی مقصد کی خدمت میں براہ راست تعاون نہ کرنے والی کسی بھی خصوصیت پر مرحلہ 2 پر غور کیا جاسکتا ہے جو تمام ضروری خصوصیات باقی ہیں وہ آپ کی کم سے کم قابل عمل مصنوعات ہوگی!
STEP 4
Make design mockups of your app
اب آپ ایسے ایپ کو ڈیزائن کرنے کا طریقہ سوچنے کے لئے یار ہیں جو بدیہی اور استعمال میں آسان ہے۔ صارف کیا دیکھے گا اور وہ آپ کی ایپ کی خصوصیات کو استعمال کرنے کے لئے کس طرح بات چیت کریں گے؟
عام طور پر میں صرف ایک پنسل اور نوٹ بک یا کاغذ کے ٹکڑے سے شروع کرتا ہوں کیونکہ ہر چیز کی روانی ہوتی ہے اور آپ کے خیالات کو تیار کرنے کے ساتھ ساتھ اس میں کافی حد تک خاکہ نگاری ہوتی ہے۔
اہم اسکرینیں
کیا آپ اپنی ایپ کی فعالیت کو الگ الگ حصوں یا اسکرینوں میں الگ کرسکتے ہیں؟ یہ سمتیں کسی حد تک عام ہوں گی کیوں کہ میں حقیقت میں نہیں جانتا ہوں کہ آپ کی ایپ کا نظریہ کیا ہے لیکن مجھے ایسا کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اپنی ایپ کا استعمال کرکے اپنے آپ کو تصور کریں۔
کتنے مختلف حصوں میں معلومات کو ظاہر کرنے کے لئے معنی خیز ہے جو آپ کو دیکھنے کی ضرورت ہے؟
مثال کے طور پر ، اسٹاک پورٹ فولیو ایپ کے لئے ، اسٹاک کی واچ لسٹ کے لئے ایک اسکرین ، آپ کے پورٹ فولیو میں اسٹاک کے لئے ایک اور اسکرین ، ایک اسکرین جو ایک مخصوص اسٹاک کے لئے تفصیلی معلومات دکھاتی ہے اور ایپ کی ترتیبات کے انتظام کے لایک اور اسکرین۔
ایک بار جب آپ کو اپنی ضرورت کی اسکرینوں کا ٹھیک اندازہ ہوجائے تو ، اگلے مرحلے پر جائیں۔ آپ اس مقام پر اسے 100٪ درست نہیں حاصل کرنے جا رہے ہیں اور جب آپ آگے بڑھتے ہو تو اس ڈیزائن کے عمل کے دوران تبدیلیاں کرنا بالکل معمول ہے۔
مین نیویگیشن
اب جب آپ کے پاس اپنی ایپ کے مرکزی حصے ہیں تو ، اپنی ایپ کے اندر گھومنے کے لئے اہم طریقہ کار کے بارے میں سوچیں۔
کیا اس کے نیچے ٹیب بار لگ رہا ہے؟ یا ہوسکتا ہے کہ وہ ایپ کے مختلف حصوں میں تشریف لے جانے کے لئے سائیڈ مینو میں سلائیڈ استعمال کرے؟
میں آپ کی کچھ پسندیدہ ایپس پر ایک نظر ڈالنے اور اس پر توجہ دینے کی سفارش کروں گا کہ آپ اس ایپ کے آس پاس کیسے تشریف لے جاتے ہیں۔
نیویگیشن کی بہترین قسم وہ ہے جو قدرتی اور بدیہی محسوس ہوتی ہے۔ اگر آپ کو کچھ تلاش کرنے کے طریقہ کے بارے میں سوچنا پڑتا ہے ، تو یہ ایک مسئلہ ہے۔
ڈونٹ میک می تھینک بائی اسٹیو کروگ نامی انفارمیشن آرکیٹیکچر اور پریوستیت (جو آپ ابھی کر رہے ہیں) پر ایک عمدہ کتاب ہے۔
پریوستیت کیا ہے؟
پریوست ایک اصطلاح ہے جو بیان کرتی ہے کہ مصنوع / خدمت کو اپنے مطلوبہ مقصد کے لئے استعمال کرنا کتنا آسان ہے۔
یہ ایک وسیع موضوع کا حصہ ہے جسے صارف تجربہ (مختصر طور پر UX) کہا جاتا ہے جو اس بات کا مطالعہ کرتا ہے کہ صارف جب کسی مصنوعات کو استعمال کررہا ہے تو وہ اسے کس طرح محسوس کرتا ہے۔
بطور پروڈکٹ ڈیزائنرز (ہاں ، ایپس کو بطور مصنوعات سمجھا جاتا ہے!) ، ہم اپنے ایپ کو ڈیزائن کرنے کا انتخاب کیسے کرتے ہیں اس کے ذریعہ صارف سے خوشی ، خوف اور اطمینان پیدا کرسکتے ہیں۔
مثال کے طور پر ، ہم اپنی ایپ کو استعمال کرنے کے لئے بدیہی بنا سکتے ہیں تاکہ صارف جدوجہد کیے بغیر ایپ کی قدر حاصل کر سکے اور ہم صارف کو خوش کرنے کے لئے چھوٹی چھوٹی غیر متوقع متحرک تصاویر چھپائیں۔
ایپ کی نشوونما کے اس عمل میں ، ہم زیادہ سے زیادہ استمعال کرنے اور ایپ کو ممکن حد تک استعمال کرنے میں آسان بنانے پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں۔ ہر اسکرین پر کیا ظاہر کرنا ہے اور اسکرین پر صارف کے انٹرفیس عناصر کا بندوبست کرنے کا طریقہ یہ فیصلہ کرنے میں آتا ہے۔
بہت زیادہ ایسی ایپ کو ڈیزائن کرنے میں ہے جو استعمال کے لئے موزوں ہے۔ مثال کے طور پر ، اپنے فون کو ایک ہاتھ میں تھامے ہوئے اور اسکرین کے اوپری حصے کے قریب بٹن پر ٹیپ کرنے کی کوشش کیج…… آپ کا انگوٹھا اس حد تک نہیں پہنچتا ہے!
لہذا یہ ان چیزوں کی ایک مثال ہے جو آپ اپنے صارف انٹرفیس کو ڈیزائن کرتے وقت آپ کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے۔
میرا مشورہ؟ پریوست بنیادی باتوں کے بارے میں پڑھنے میں کچھ گھنٹے صرف کریں اور پھر اس کے لئے جائیں۔ ایپل ہیومن انٹرفیس کے رہنما خطوط شروع کرنے کے لئے ایک بہترین جگہ ہے۔
یہ پہلی کوشش کے ساتھ کامل نہیں ہوگا۔ ایک بار جب آپ اپنی ایپ کو اصلی صارفین کے ہاتھ میں لیتے ہیں تو آپ کو ایک ٹن جائز اور عملی آراء ملیں گی۔
اس مقام پر ، آپ جو کچھ کر سکتے ہیں وہ ہے کے بہترین طریقوں پر عمل کرنے کی کوشش۔
یہ تھوڑا سا جلدی ہے لیکن اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آپ اپنی ایپ کو استعمال کرنے کے طریق کار کے بارے میں تھوڑا سا استقبال ٹیوٹوریل چاہیں یا چاہیں۔
لہذا اگر آپ کی ایپ خاص طور پر پیچیدہ ہے تو ، آپ صارف کو تعلیم دینے کے لئے جہاز پر چلنے والی ترتیب پر تھوڑا سا انحصار کرسکتے ہیں۔
ڈیزائن ، فورم کے اوزار
اب پنسل کو کاغذ پر ڈالنے کے معاملے میں ، بہت سارے اوزار موجود ہیں جو آپ پنسل اور کاغذ کے بجائے استعمال کرسکتے ہیں (ویسے بھی اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔ مجھے یہ کام ایک نوٹ بک اور قلم کے ساتھ آرام سے کرسی پر کرنا پسند ہے)۔
تاہم ، اگر آپ اپنا مذاق ڈیجیٹل طور پر بنانا چاہتے ہیں تو آپ مندرجہ ذیل ڈیجیٹل ٹولز سے فائدہ اٹھاسکتے ہیں:
خاکہ
خاکہ موبائل ایپ ڈیزائن اور پروٹو ٹائپنگ کے لئے انڈسٹری کا معیار ہے۔ ویکٹر پر مبنی ڈیزائن کا مطلب یہ ہے کہ آپ کا آرٹ ورک معیار سے سمجھوتہ کیے بغیر کسی بھی سائز کی پیمائش کرسکتا ہے۔ یہ بہت اہم ہے ، خاص طور پر ان دنوں آلات کے مختلف اسکرین سائز کے ساتھ۔ اس کا واحد نقصان یہ ہے کہ خاکہ صرف میک کے لئے ہے۔
فگما
میں کچھ فوائد کے ساتھ اسکیم کے قریبی برابر کے طور پر فیگما کو سمجھتا ہوں۔ فگما براؤزر پر مبنی ہے جس کا مطلب ہے کہ اسے پی سی یا میک پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ فگما ٹیموں کے لئے باہمی تعاون کی خصوصیات پیش کرتی ہے۔ فگما استعمال کرنے کے لئے آزاد ہے اور اگر آپ مذکورہ بالا تعاون کی خصوصیات کو استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو صرف اس صورت میں ادائیگی کرنا ہوگی۔ اس آلے کو استعمال کرنے کے لئے شروع کرنے کے لئے اوپر میرا ویڈیو دیکھیں۔
انویژن اسٹوڈیو
انویژن اسٹوڈیو اسکیچ اور فگما کے مقابلے ایک نیا ٹول ہے لیکن میں نے دیکھا ہے کہ اس ٹول میں سے کچھ پروٹو ٹائپ سامنے آئے ہیں جو بہت قائل ہیں۔ پی سی اور میک کے لئے۔
فریم ایکس
فریمر ایک اور پروٹو ٹائپنگ ٹول ہے جو استعمال میں واقعتا آسان ہے۔
میری سفارش:
میری تجویز ہے کہ آپ پہلے فگما کو چیک کریں صرف اس وجہ سے کہ یہ استعمال کرنے میں آزاد ہے اور قیمت کے لئے بہت طاقتور ہے۔ 😝 اسکاچ ٹیمپلیٹس ، پلگ انز ، سبق اور اس سب کے لحاظ سے سب سے زیادہ مدد حاصل کرنے والا ہے۔ تاہم فگما کو ایک مساوی سمجھا جاتا ہے لہذا زیادہ تر تیسری پارٹی کی مصنوعات اسکیچ اور فگما دونوں کیہ حمایت کرتی ہے۔
STEP 5
Create your app’s graphic design
اب وقت آگیا ہے کہ آپ کی ایپ کی طرح دکھائے گی اس طرح کے ڈیزائن کرکے آپ کی ایپ کو ضعف بصیرت سے زندہ کریں۔
یہ اس طرح کے ان تعمیراتی کانڈو بروشرز کی طرح ہے جس میں تصوراتی آرٹ دکھایا گیا ہے کہ کونڈو کے بنتے وقت یہ کیسا نظر آئے گا۔
آپ ایک گرافک ڈیزائن تیار کر رہے ہیں جو:
حتمی مصنوع کی شکل کی نمائندگی کرتا ہے
ممکنہ سرمایہ کاروں یا شراکت داروں کو فروخت کرنے کے لئے پریزنٹیشنز میں استعمال کیا جاسکتا ہے
ڈویلپر گرافک اثاثوں کو منصوبے میں ضم کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں
اس مرحلے میں آپ کے کام سے صارف کے انٹرفیس اور صارف کے تجربے (UI / UX) پر بہت اثر پڑے گا۔
اسی لئے میں تجویز کرتا ہوں کہ آپ کو کسی پیشہ ور گرافک ڈیزائنر سے کچھ مدد ملے جس نے کام کے ڈیزائننگ ایپ کو ثابت کیا ہو اگر یہ بہت ضروری ہے کہ آپ کے لئے ایک ہوشیار ، پیشہ ورانہ نظر آنے والا ایپ بنانا ہے۔
تاہم ، ہر چیز کی طرح ، ہمیشہ اختیارات موجود ہیں۔
ایپ ڈیزائن بنانے کے لئے کچھ طریقے یہ ہیں:
اپنے لئے ایپ ڈیزائن تیار کرنے کے لئے کسی پیشہ ور ڈیزائنر کی خدمات حاصل کریں۔ آپ کسی فری لانس کو تلاش کرنے کیلئے اپ ورک اور ٹاپٹل جیسی سائٹوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔ تاہم ، میں جو کچھ کرنا چاہتا ہوں وہ ہے اور ایپ ڈیزائن کے لئے ڈرائبل ، بیہنس اور پنٹیرسٹ کے ذریعے۔ جب مجھے کوئی ایسا ڈیزائن ملتا ہے جو میں واقعتا پسند کرتا ہوں تو ، میں ڈیزائنر کا پروفائل چیک کرتا ہوں اور دیکھتا ہوں کہ وہ فری لانس ڈیزائن کا کوئی کام کرتے ہیں یا نہیں۔
ایک ایسے ساتھی کی تلاش کریں جو ڈیزائنر ہو جس میں موبائل ایپس کو ڈیزائن کرنے کا تجربہ ہو۔ اگر آپ ٹیک انڈسٹری میں کسی کو جانتے ہو تو ان سے پوچھیں کہ کیا وہ کسی ایسے ڈیزائنر کو جانتے ہیں جو شاید کچھ کام کرنا چاہتے ہیں۔ آپ مقامی ملاقاتوں میں بھی ڈیزائنرز یا ایسے لوگوں سے مل سکتے ہیں جو شاید کسی کو جانتے ہوں۔
پہلے سے تیار کردہ ایپ ڈیزائن ٹیمپلیٹس کا استعمال کریں۔ کچھ سائٹیں ایپ ڈیزائن فروخت کرتی ہیں جسے آپ خرید سکتے ہیں اور پھر اسے آپ کے ل اپنی مرضی کے مطابق بنانے کیلئے کسی کو اپنی مرضی کے مطابق یا ادائیگی کرسکتے ہیں۔ آپ کے لئے کسٹم ایپ ڈیزائن تیار کرنے کے لئے کسی ڈیزائنر کی خدمات حاصل کرنا اس سے کہیں زیادہ سستا ہوگا ، لیکن یاد رکھیں کہ آپ کی ایپ کسی اور موجود ایپ کی طرح نظر آسکتی ہے جس میں آپ نے خریدی ہوئی ٹیمپلیٹ کو استعمال کیا ہو۔ ان وسائل کو چیک کریں: میٹریل ڈیزائن کٹ ،
اپنی ایپ ڈیزائن خود بنانا سیکھیں۔ اگر آپ ڈیزائن سے لطف اندوز ہوتے ہیں تو ، آپ اپنی آستین تیار کرنا چاہتے ہیں اور خود کو ایپ ڈیزائن کرنے کا طریقہ سیکھ سکتے ہیں! تاہم ، خبردار کیا جائے کہ آپ کچھ مہذب تخلیق کرنے سے پہلے آپ کو کچھ وقت لگ سکتے ہیں! اپنی ایپس کو ڈیزائن کرنے کا طریقہ سیکھنے کیلئے میں ڈیزائن + کوڈ کی انتہائی سفارش کرتا ہوں۔
ایک بار جب آپ اپنی ایپ کا ڈیزائن مکمل کرلیں ، تو آپ اپنی ایپ کو بنانے میں آگے بڑھ سکتے ہیں۔ اگرچہ ذاتی طور پر ، میں پہلے ایپ مارکیٹنگ کا منصوبہ بنانا چاہتا ہوں۔
STEP 6
Put together an app marketing plan
iOS ایپ اسٹور میں تقریبا 2 ملین ایپس ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ آپ کی ایپ دکھائی دے گی ، آپ کو صحیح سامعین کے سامنے اس کی مارکیٹنگ کا منصوبہ بنانا ہوگا۔
ان دنوں ، ایپ لانچ ہونے سے پہلے بہت ساری مارکیٹنگ کا کام ہوتا ہے! مثال کے طور پر ، قبل از وقت ای میل کی فہرست بنانا معیاری پریکٹس ہے اور اس کے ساتھ ساتھ آپ کی ایپ کو فروغ دینے کے لئے معاوضہ مارکیٹنگ کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔
ایپ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی ایک فہرست یہ ہے کہ آپ پہلے سے لانچ اور پوسٹ لانچ کے بعد اس بات کا یقین کرسکتے ہیں کہ آپ اپنا سب سے اچھا پاؤں آگے رکھیں۔
اپنی ایپ کے شائع ہونے سے پہلے جو کام آپ کرسکتے ہیں وہ:
اپنی ایپ کے ل لینڈنگ پیج بنائیں اور لانچ سے قبل ای میل کی فہرست بنائیں: یہ ضروری ہے کہ آپ کے پاس کم سے کم اپنی ایپ کے ل لینڈنگ پیج موجود ہوں تاکہ لوگوں کو کہیں بھی آپ کی ایپ کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لئے جانا ہو۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب آپ ایپ کے لانچ ہوتے ہیں تو مطلع ہونے کے ل آپ لوگوں کو پیشگی لانچ ای میل فہرست میں سائن اپ کرنے کے ل عمل میں کال شامل کریں۔ مفت میں ای میل جمع کرنا شروع کرنے کے لئے ، میل چیمپ جیسے فراخدلی فری ٹیر کے ساتھ ایک ای میل سروس کے لئے سائن اپ کریں۔ لینڈنگ پیج بنانے کے معاملے میں ، آپ کو کوڈ کرنے کا طریقہ جاننے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہاں لیڈ پیجز یا انبونس جیسے کئی ڈریگ اینڈ ڈراپ لینڈنگ پیج بلڈر موجود ہیں۔ در حقیقت ، میلچیمپ کے پاس بھی ایک مفت ہے۔
اپنی ایپ کیلئے میڈیا کٹ شامل کریں: اس پر اکثر نظر انداز کیا جاتا ہے۔ میڈیا کٹ محض ایک ایسا پیکیج ہے جس میں آپ کی ایپ کے بارے میں کچھ اہم معلومات اور آپ کی ایپ کے تمام لوگو شامل ہوتے ہیں۔ اس سے ان صحافیوں کے لئے زندگی آسان ہوجاتی ہے جو آپ کے ایپ کے بارے میں لکھنا چاہتے ہیں اور کون زیادہ پریس نہیں چاہتا؟ اپنے ایپ کے لینڈنگ پیج سے بس ایک بنائیں اور اس میں ایک لنک شامل کریں۔
اپنے سفر کی دستاویز کریں: مجھے یہ پسند ہے کیونکہ یہ اتنا نامیاتی ہے۔ جب آپ اپنی ایپ تیار کررہے ہو تو عوامی طور پر اپنے سفر کی دستاویز بنائیں! چاہے آپ خود ڈویلپر ہوں یا نہیں۔ لوگ اس کی پیروی کرنے اور سننے میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ ایپ بنانے میں کیا پسند ہے! آپ اپنی کہانیاں ، سبق سیکھا اور ترقی کو صرف اور صرف مشترکہ طور پر سامعین کو مفت بنا رہے ہیں۔ جب آپ کی ایپ لانچ ہوتی ہے تو ، آپ کے پاس سامعین ہوں گے جو بلے کے ساتھ ہی اس کی حمایت کریں گے۔
اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ایپ اسٹور کی اصلاح (ASO) سے واقف ہیں: اگر آپ اس اصطلاح سے ناواقف ہیں تو ، اس سے مراد آپ کے ایپ اسٹور کی فہرست کی آپ کے مطلوبہ الفاظ ، عنوانات اور تفصیل کو بہتر بنانا ہے۔ میں اپنی تمام تعلیم اسٹیو ینگ سے حاصل کرتا ہوں۔
آپ کے ایپ کے آغاز کے بعد جو کام آپ کرتے ہیں:
اپنی ایپ کے لئے پریس ریلیز کریں: یہ کرنا نسبتا سستا ہے اور کچھ آن لائن خبروں اور رسالے کی دکانوں کی توجہ حاصل کرسکتا ہے۔ یہاں آپ کی ایپ کے لئے پریس ریلیز لکھنے کا ایک عمدہ رہنما ہے۔
معاوضہ مارکیٹنگ پر غور کریں: اگر آپ کے پاس تھوڑا سا مارکیٹنگ بجٹ ہے تو ، کچھ ادا شدہ مارکیٹنگ کرنے سے آپ کے ایپ کو واقعتا فروغ مل سکتا ہے۔ بدقسمتی سے ، بہت ساری مختلف قسم کی ادائیگی کی مارکیٹنگ ہے جو آپ کر سکتے ہیں کہ یہ بہت زیادہ ہوسکتی ہے۔ میں اس مضمون میں بعد میں انتہائی موثر ادائیگی کی حکمت عملی کے بارے میں بات کروں گا۔
اپنی پری لانچ ای میل کی فہرست پر ای میل کریں: ایک بار جب آپ لانچ کرچکے ہیں تو ، ہر ایک کو بتانا مت بھولنا! اپنے صارفین کو ای میل کریں اور اپنے ناظرین کو تازہ ترین بنائیں!
جلدی کریں اور یہ الفاظ نکالیں: آپ کی ایپ میں جو بھی مقام ہے ، اپنی ایپ کو فروغ دینے کے لئے متعلقہ فورم ، فیس بک گروپ / صفحات ، ذیلی سرخیاں وغیرہ تلاش کریں! صرف شامل نہ ہوں اور فروغ دینا شروع نہ کریں۔ اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو آپ پر پابندی ہوگی۔ اس کے بجائے ، گفتگو میں شامل ہوں اور اپنی ایپ کا ذکر کریں جہاں سے یہ مناسب ہے اور لوگوں کی مدد کرسکتا ہے۔ یہاں کچھ اور بھی بہتر ہے: اپنے ایپ کی نشوونما کے سفر کو ان متعلقہ گروپوں میں بانٹیں اور آپ کو بھوکا سامعین اپنی ایپ کے لانچ کے منتظر رہیں گے!
اس ایپ لانچ ٹائم لائن کی پیروی کریں جب ایپ اسٹور کی اصلاح کی جائے ، کسی ایپ کو اپنی خصوصیت کے لئے ایپل کے پاس کب پیکیج بنائیں اور کب اپنی پریس ریلیز جاری کریں۔
STEP 7
Build the app with one of these options
یہ وہ قدم ہے جہاں آپ اپنے ایپ کو ڈیزائن اور تقاضوں کی دستاویز سے حقیقت میں زندہ کرتے ہیں جو آپ نے پہلے مراحل میں تخلیق کیا ہے۔ ویسے ، یہ وہ مرحلہ ہے جس کے بارے میں میں بہت پرجوش ہوں! آپ کوئی قابل چیز تخلیق کرنے جارہے ہیں
پچھلے مراحل کی طرح ، آپ کے پاس بھی اپنی ایپ بنانے کے لئے کچھ اختیارات ہیں۔ اگر آپ بھی جاننا چاہتے ہیں کہ ان میں سے ہر آپشن میں کتنا خرچ آسکتا ہے تو ، اسے یہاں چیک کریں:
اس کا کوڈ بنانا اور خود بنانا سیکھیں: یہ زیادہ وقت استعمال کرنے والا آپشن ہے لیکن آپ اپنی ایپس تیار کرنے یا ڈویلپر کی حیثیت سے نوکری حاصل کرنے کے ل ایک قیمتی اور طلب طلب مہارت حاصل کریں گے۔ اگر یہ اختیار آپ سے اپیل کرتا ہے تو ، آئی او ایس کی نشوونما سیکھنا شروع کرنے کے لئے ہمارے مفت وسائل کی جانچ کریں اور شروعات کیسے کریں۔
کسی فری لانس کی خدمات حاصل کریں: اگر آپ کاروباری معاملات میں زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں تو پھر کوڈ سیکھنے کے لئے وقت لگانا کوئی حکمت عملی نہیں ہوسکتی ہے۔ اس کے بجائے ، اپنے اپلی کیشن کو تیار کرنے کیلئے کسی کی خدمات حاصل کرنے میں فنڈز لگائیں۔ فری لانس ڈاٹ کام یا اپ ورک ڈاٹ کام جیسی سائٹوں کو دیکھیں۔
ایک ایپ ڈویلپمنٹ کمپنی کی خدمات حاصل کریں: فرق یہ ہے کہ ایک ایپ ڈویلپمنٹ کمپنی مشاورت اور پروجیکٹ مینجمنٹ کی خدمات مہیا کرے گی جبکہ ایک فری لانس آپ کو سمت فراہم کرنے کے ل. دیکھے گا۔ تاہم ، کمپنی کی خدمات حاصل کرنے میں فری لانسرز کے ساتھ کام کرنے سے کہیں زیادہ لاگت آئے گی۔
پروگرامر کے ساتھ ساتھی: دوسرا آپشن پروگرامر کی شراکت کے ل ڈھونڈ رہا ہے۔ مسئلہ یہ ہے کہ جب تک آپ کے پاس کاروبار شروع کرنے کا ایک کامیاب ٹریک ریکارڈ موجود نہ ہو تب تک رضاکار ساتھی تلاش کرنا واقعی مشکل ہے (کیونکہ بہت سارے لوگ تکنیکی شراکت دار کی تلاش میں ہیں)۔
ایک ایپ بلڈر استعمال کریں: اگر آپ کوڈنگ کے بغیر ایپ بنانے کا طریقہ تلاش کررہے ہیں تو ، یہ آپ کے لئے ہے۔ وہاں پر خدمات موجود ہیں جہاں آپ ایک ٹیمپلیٹ منتخب کرکے اور اسے تبدیل کرنے کے لئے کاسمیٹک انتخاب کرکے ایک ایپ بنا سکتے ہیں۔ عام طور پر یہ پلیٹ فارم آپ کی ایپ کو چلانے کے ل ماہانہ فیس وصول کرتے ہیں۔ ایپ بلڈروں کی فہرست کے ل اس رہنما کو دیکھیں۔
ایپ کا ایک ٹیمپلیٹ خریدیں اور اسے کسٹمائز کریں (یا کسی کو ادائیگی کریں): اس آپشن کے ساتھ ، آپ پری پیکڈ کوڈ خرید رہے ہیں جس میں بنیادی فعالیت موجود ہے جس کی آپ کو ضرورت ہوگی (اگر آپ اپنے ایپ آئیڈیا کے قریب ٹیمپلیٹ تلاش کرسکتے ہیں)۔ یہ ٹیمپلیٹس عموما one ایک وقت کی فیس ہوتے ہیں اور پھر آپ اسے بہتر بنانے کے لla کسی فری لانس کی خدمات حاصل کرسکتے ہیں یا کچھ پروگرامنگ سیکھ سکتے ہیں اور خود بھی اپنی مرضی کے مطابق بن سکتے ہیں (ابتدائیوں کے لئے کسی ایپ کو کوڈ کرنے کے طریقہ کار کے بارے میں میری گائیڈ استعمال کریں!)۔
ایک بار جب آپ کی ایپ بن جاتی ہے تو ، کام نہیں ہوتا! کیپس اور غلطیوں کے لئے ایپ کو جانچنے کا وقت آگیا ہے۔ سافٹ ویئر ڈویلپمنٹ میں "بگ" ایک ایسی چیز ہے جس کی وجہ سے ایپ توقع کے مطابق کام نہیں کرتی ہے۔
آپ لانچ سے پہلے زیادہ سے زیادہ تنقیدی کیڑے حل کرنا چاہتے ہیں کیونکہ صارف کے لئے پہلا تاثر بہت ضروری ہے۔ اگر آپ کی ایپ کریش ہو جاتی ہے یا اس کے کام نہیں کرتی ہے تو پھر امکان ہے کہ صارف آپ کی ایپ کو ابھی ان انسٹال کردے۔
STEP 8
Submit your app to the App Store
یہاں دلچسپ حصہ ہے! آپ آخر کار اپنے آئی فون ایپ کو ایپ اسٹور میں لانچ کرنے کے لئے تیار ہیں تاکہ لاکھوں لوگ آپ کی تخلیق کو ڈاؤن لوڈ کرسکیں۔
اس پر قابو پانے کے لئے ایک اور رکاوٹ ہے اور وہ ہے ایپل کی ایپ سرٹیفیکیشن ٹیم۔
یہ کام کرنے کا طریقہ یہاں ہے:
یقینی بنائیں کہ آپ کی ایپ کے اہل ہے: اس ایپ اسٹور کے رہنما خطوط کے خلاف اس کا جائزہ لیں۔ سب سے پہلے جس چیز کی آپ کو ضرورت ہے اسے درست کریں۔
اپنے ایپ میٹا ڈیٹا کو پُر کریں: ایپ اسٹور کنیکٹ ایک ایسی ویب سائٹ ہے جہاں آپ اپنی ایپ لسٹنگ تشکیل دے سکتے ہیں اور تمام اہم تفصیلات جیسے عنوان ، تفصیل ، مطلوبہ الفاظ اور بہت کچھ پُر کرسکتے ہیں۔ آپ اپنے اسکرین شاٹس اور کوئی پیش نظارہ ویڈیوز بھی ترتیب دیں گے جو آپ شامل کرنا چاہتے ہیں۔
اپنے کوپ کو ایکس کوڈ سے: ایپ اسٹور کنیکٹ سے اپ لوڈ کریں۔ ایکس کوڈ سے ، آپ اپنے پروجیکٹ کو پیک کرتے ہیں اور ایپ لسٹنگ کے تحت کوڈ کو ایپ اسٹور کنیکٹ پر بھیج دیتے ہیں جو آپ نے ابھی تیار کی ہے۔
ایپ اسٹور کنیکٹ پر واپس جائیں اور اپنی ایپ کو جائزہ لینے کے لئے جمع کروائیں: اب جب آپ کو صاف اور صاف پیکیج میں اپنا ایپ کا میٹا ڈیٹا اور کوڈ مل گیا ہے ، اب وقت آگیا ہے کہ جائزہ لینے والے کے لئے کوئی نوٹ شامل کریں اور اسے ایپ سرٹیفیکیشن ٹیم میں جمع کروائیں۔
کسی جواب کے لئے بےچینی سے انتظار کریں: یہ ٹھیک ہے .. آپ کو کسی نے اس اطلاق کا دستی طور پر جائزہ لینے کے لئے انتظار کرنا ہوگا جو آپ نے پیش کیا ہے! وہ آپ کی ایپ کو اسٹور کے رہنما خطوط کے خلاف چیک کریں گے (اچھی چیز جو آپ نے مرحلہ 1 میں اس کی جانچ کی ہے!) اور یہ کہ آپ کی ایپ کریش نہیں ہوگی یا صارف کا کوئی منفی تجربہ فراہم نہیں کرے گی۔
منظور ہو! تقریبا 2-3 2-3 دن کے اندر ، آپ کو منظوری یا مسترد کردیں گے۔ اگر آپ کو مسترد ہوجاتا ہے تو ، اس کے بارے میں فکر مت کریں۔ یہ ہم سب کے ساتھ ہوتا ہے۔ آپ کو جو کچھ بھی انھوں نے پسند نہیں کیا اسے ٹھیک کرنا ہے اور اسے دوبارہ جمع کرنا ہے! اگر آپ کو منظوری مل جاتی ہے ، تو یہ وقت منانے کا ہے!
جب آپ اس مرحلے پر پہنچ جاتے ہیں تو ، ہماری گائیڈ چیک کریں کہ اپلی کیشن اسٹور میں اپنی ایپ کو کس طرح پیش کیا جائے۔
STEP 9
Market your app for maximum exposure
آپ کی مارکیٹنگ کے منصوبے پر عملدرآمد کرنے کے علاوہ ، یہاں کچھ اعلی اثر والے ایپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی ہیں جو آپ استعمال کرسکتے ہیں۔
ایپل کے ذریعہ ایپ اسٹور میں شامل ہوجائیں: اگر آپ اسے ختم کردیں گے تو آپ کو بڑا وقت ملے گا۔ اگرچہ ایسا کرنے کا کوئی گارنٹی والا راستہ نہیں ہے ، آپ کے امکانات کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے ل ایسی چیزیں آپ کے قابو میں ہیں۔
مفت میں ادائیگی کی مہم چلائیں: اگر آپ کی ایپ ادائیگی کی صورت میں ہے تو ، کچھ عرصے کے لئے مفت رہ جائے گی اور اس مدت کے دوران وہاں لفظ نکالنا ڈاؤن لوڈ کے پہاڑوں کو جنم دے سکتا ہے۔ یہاں ایک کیس اسٹڈی ہے کہ ان مہمات میں سے ایک نے 100 ڈاؤن لوڈ کیسے تیار کیے!
اپنے ASO (ایپ اسٹور کی اصلاح) گیم کو بڑھاو: جب آپ کی ایپ لانچ ہوتی ہے تو ASO ختم نہیں ہوتا ہے! آپ اب بھی اپنے ایپ میٹا ڈیٹا کو ٹویٹ کرکے ایپ اسٹور کے اندر اپنی ایپ کی دریافت کو متاثر کرسکتے ہیں۔ ایسا کرنے کے بہترین نکات کے ل اس 5 ایپ اسٹور کی اصلاح کی حکمت عملی کا استعمال کریں۔
اثر و رسوخ کی مارکیٹنگ: یہ حیرت انگیز طور پر ایپس کے لئے ایک عمدہ حکمت عملی ہے! ایسے تاثیر تلاش کریں جن کے سامعین ہوں جو آپ کی ایپس کے مطابق آبادکاری کے مطابق ہوں اور ان سے پوچھیں کہ کیا وہ چیخ و پکار یا آپ کی ایپ کا تذکرہ کرسکتے ہیں۔ وہ آپ کی کچھ قیمتوں کا حوالہ دیں گے اور آپ وہاں سے جاسکتے ہیں۔ یہاں ایک زبردست ویڈیو گائیڈ ہے جس کے بارے میں اپنے ایپ کو مارکیٹ میں لانے کے لئے صحیح اثر انداز کرنے والے کے بارے میں فیصلہ کرنا ہے۔
STEP 10
Improve your app with user feedback
ایک کامیاب ایپ کی کلید مستقل بہتری ہے!
ایک بار جب آپ کی ایپ اصلی صارفین کے ہاتھ میں ہوجائے تو آپ کو کچھ آراء ملنا شروع ہوجائیں گی۔
کچھ اچھا اور کچھ برا۔
تنقید کو مثبت انداز میں لیں اور اس کا شکر گزار ہوں کہ کوئی آپ کو بتانے کے لئے تیار ہے کہ کس طرح بہتری لائے کیونکہ اگر کوئی بات کر رہا ہے تو ، زیادہ سے زیادہ ایسے صارفین ہیں جو ایک جیسے محسوس کرتے ہیں لیکن بات کرنے کو تیار نہیں ہیں۔
اپنے صارفین کو دکھائیں کہ آپ لانچ کے بعد اپنی ایپ کو ترک نہیں کررہے ہیں۔
انہیں دکھائیں کہ آپ مستقل طور پر ایپ کو بہتر بنا رہے ہیں اور بگ فکس ، نئی خصوصیات اور ایپ کی تازہ کاریوں کو جاری کررہے ہیں۔
وقت گزرنے کے ساتھ ، آپ اپنی طاقیت میں موجود دیگر موبائل ایپس کو مات دیں گے جو ایسا نہیں کررہے ہیں!
صارف کی درجہ بندی اور آراء کے زیادہ سے زیادہ اپنے ذخیرہ کے ل کا استعمال کریں۔
ایپل کا ایک آلہ ہے جسے آپ اپنی ایپ میں شامل کرسکتے ہیں۔ اس سے آپ کو صارف کو ایپ اسٹور کی درجہ بندی اور آپ کی ایپ کیلئے آراء جمع کرانے کا اشارہ کرکے تاثرات جمع کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس کو نصب کرنا واقعی سیدھا آگے ہے لہذا ایسا کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے!





















کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں