آپ نے شاید انسٹاگرامس کی کہانیاں سنائی دیں جو انھوں نے اپنی تصاویر میں جو کچھ اسنیپ کرتے ہیں اور ہر دن شیئر کیں ان پر نقد رقم لگاتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ نے اپنی خود کی قابل فہم تقلید کو بھی دیکھا ہوگا اور سوچا ہوگا ، "شاید میں یہ بھی کرسکتا ہوں۔"
بالکل اسی طرح جیسے بلاگرز ، یوٹیوبرز ، اور کوئی بھی جس نے اپنے تیار کردہ مواد کے گرد ناظرین کو اکٹھا کیا ہے ، تخلیق کاروں کی رسائی ، اثر و رسوخ ، اور انسٹاگرام الگورتھم کا پتہ چلا ہے — ان تین چیزوں کے ساتھ جن کی بہت سی کمپنیاں جدوجہد کرتی ہیں۔
باہم ایک ساتھ ، انسٹاگرام کے تخلیق کاروں کو ایک ساتھ مل کر امکانی آمدنی کے ایک سے زیادہ سلسلے کو تلاش کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے ، خواہ وہ سلطنت بنانا چاہتے ہوں یا صرف کچھ اضافی نقد رقم اور مفت سامان حاصل کریں۔
آپ کو کتنے انسٹاگرام فالوروں کو پیسہ بنانے کی ضرورت ہے؟
اگر اب آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ کو کتنے فالووروں کو حقیقی آمدنی لانا شروع کرنے کی ضرورت ہے تو ، مختصر جواب یہ ہے کہ "آپ جتنے سوچتے ہیں اتنے نہیں۔"
طویل جواب ان عوامل پر منحصر ہے جن سے مختلف ہیں:
آپ کس طاق میں ہیں اور کتنی آسانی سے آپ اسے مصنوع کے زمرے میں براہ راست باندھ سکتے ہیں (فیشن ، کھانا ، خوبصورتی اور فٹنس مقبول طاق ہیں ، انسٹاگرام ہیش ٹیگز کی بنیاد پر)
آپ کے پیروکار کتنے مصروف ہیں (100 جعلی پیروکار زیادہ نہیں ہوں گے)
آپ کونسے محصولاتی چینلز کی تلاش کرتے ہیں
قدرتی طور پر ، آپ کے جتنے زیادہ مشغول پیروکار ہیں ، اتنا ہی بہتر ہے۔ انسٹاگرام پر مزید فالوورز حاصل کرنے کے طریقے اور مزید لائکس اور فالوورز حاصل کرنے کے ل انسٹاگرام پر کیا پوسٹ کیا جائے اس بارے میں ہمارے نکات دیکھیں۔
اگرچہ اعلی انسٹاگرامرز فی پوسٹ ہزاروں ڈالر بناتے ہیں ، یہاں تک کہ ان کی چھوٹی سی لیکن منسلک پیروی والے 1،000کے ساتھ پیسہ کمانا شروع کر سکتے ہیں
2021 میں انسٹاگرام پر پیسہ کیسے کمایا جائے
اپنے منفرد برانڈ کے انسٹاگرام مواد ، آپ کے سامعین ، اور آپ کے عزم کی سطح پر انحصار کرتے ہوئے ، آپ انسٹاگرام پر مندرجہ ذیل طریقوں سے رقم کما سکتے ہیں۔
سپانسر شدہ پوسٹوں پر برانڈز کے ساتھ کام کریں
ملحق بنیں
اپنا آن لائن اسٹور کھولیں
آن لائن یا چیزوں پر اپنی تصاویر بیچیں
یہاں کی خوبصورتی یہ ہے کہ ایک محصول کے حصول کا تعاقب ضروری نہیں کہ دوسرے کو خارج کردیں۔
تو آئیے انسٹاگرام منیٹائزیشن کے سب سے عمومی نقطہ نظر سے شروع کرتے ہیں: ایک اثر انگیز کے بطور برانڈز کے ساتھ شراکت داری۔
سپانسر شدہ پوسٹوں پر برانڈز کے ساتھ کام کریں
اصطلاح "اثر ڈالنے والا" ان دنوں بہت پھیر جاتا ہے۔
ایک اثر ڈالنے والا بنیادی طور پر ہر وہ شخص ہوتا ہے جس نے خوفناک چیزوں کو آن لائن کرکے اور شیئر کرکے اپنے آپ کو ایک آن لائن ساکھ بنائی ہے۔ ان کے ناظرین کے لئے ، تاثیر کرنے والے ذائقہ ساز ، رجحان ساز ، اور قابل اعتماد ماہرین ہیں جن کے مخصوص مضامین کے بارے میں رائے کا احترام کیا جاتا ہے۔
بہت سارے برانڈز صرف اس کا مقابلہ نہیں کرسکتے ہیں ، لہذا وہ اسپانسر شدہ پوسٹوں پر اثر رکھنے والوں کے ساتھ شراکت کرتے ہیں جو ان کی مصنوعات کے بارے میں الفاظ نکالنے میں مدد کرتے ہیں۔
لیکن یہ صرف آپ کے انسٹاگرام اکاؤنٹ کا سائز اور رسائ نہیں ہے جو برانڈ چاہتا ہے۔ یہ آپ کے سامعین کا اعتماد اور آپ کے مواد کے ساتھ مشغولیت ہے۔
بطور تخلیق کار اور آپ کی سالمیت کو ایک تخلیق کار کی حیثیت سے آپ کی آمدنی میں توازن رکھنا مشکل ہوسکتا ہے ، لیکن اگر آپ تیز تر رہنے کے لئے اپنے انسٹاگرام مارکیٹنگ کی آمدنی پر انحصار نہیں کررہے ہیں تو ، آپ کو ہمیشہ ان برانڈز کے بارے میں منتخب ہونے کی آزادی حاصل ہوگی ، جن کے ساتھ آپ کام کرتے ہیں ، چونکہ برانڈز ان انسٹاگرامرز کے بارے میں منتخب ہوں گے جن کے ساتھ وہ کام کرتے ہیں۔
Brands of all kinds are using influencer marketing to get their products out there (via Fohr).
یہ فیصلہ کیسے کریں کہ بااثر کے طور پر کیا چارج لینا ہے
عام طور پر ان اثر انگیز سودوں میں مواد انسٹاگرام اشتہارات ، ایک پوسٹ ، ایک ویڈیو ، یا ایک کہانی of کی تخلیق شامل ہوتی ہے اور اس میں کبھی کبھی برانڈ کو اپنی سائٹ پر یا کسی اشتہار میں اس مواد کو استعمال کرنے کی اجازت بھی شامل ہوجاتی ہے۔
ان میں سے زیادہ تر سودے باہمی تبادلہ خیال ہوتے ہیں اور اس میں فیس ، مفت مصنوعات ، ایک خدمت ، تحفہ ، نمائش کا وعدہ یا ان میں سے کچھ مجموعہ کے بدلے میں ایک ہی پوسٹ یا پوری مہم شامل ہوسکتی ہے۔
بات چیت کرتے وقت اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آپ صرف مواد کی پیش کش نہیں کررہے ہیں بلکہ اپنے سامعین تک رسائی حاصل کر رہے ہیں — جس کے آس پاس کے سب سے مشہور سماجی پلیٹ فارم اور استعمال کے حقوق میں سے ایک پر ایک ممکنہ طور پر بڑی رسائ ہے۔
5،000 اثر انداز افراد کے سروے میں ، تقریبا 42٪ نے کہا کہ انہوں نے 200 ڈالر $ 400 فی پوسٹ فیس وصول کی — صرف اس بارے میں آپ کو ایک خیال پیش کرنے کے لئے کہ کچھ برانڈز کیا معاوضہ ادا کرنے کے لئے تیار ہیں اور آپ جو کارڈ رکھتے ہیں اس کی بنیاد پر بات چیت کیسے کی جاسکتی ہے۔
آخر میں ، اپنے سامعین کو جاننے کے ل یہ بھی ایک با اثر شخص کی حیثیت سے اہم ہے۔
آپ کے سامعین کا میک اپ کیا ہے ، اور آپ کی منگنی کی شرح کیا ہے (آپ کے پیروکاروں کی تعداد کے ذریعہ تقسیم کُل کل)؟ اگر آپ نے کسی بزنس اکاؤنٹ کو تبدیل کردیا ہے تو آپ اپنی انسٹاگرام تجزیاتی رپورٹ میں اس کی مدد کے لئے نمبر کھود سکتے ہیں۔ جب بات چیت کا وقت آئے گا تو اس سے آپ کو تیار رہنے میں مدد ملے گی۔
کس طرح کام کرنے کے لئے برانڈز کو تلاش کریں
اگر آپ کافی بڑے ہیں تو ، امکانات ہیں کہ برانڈ آپ کو مل پائیں گے۔ لیکن آپ ان برانڈز کے ساتھ بھی کام کرسکتے ہیں جو شخصیت اور قدروں کے لحاظ سے ایک جیسے درجے پر ہوں ، لہذا آپ کے سامعین کو ایسا محسوس نہیں ہوگا کہ آپ "بیچ رہے ہیں۔"
آپ کسی معاہدے پر کام کرنے کی کوشش کے ل ان تک براہ راست ان تک پہنچ سکتے ہیں ، لیکن آپ اپنے آپ کو وہاں کے بہت سارے بااثر بازاروں میں سے ایک کی فہرست بھی بنا سکتے ہیں تاکہ ان کے دریافت ہونے کے امکانات کو بڑھایا جاسکے ، بشمول:
فوہر۔ اپنے انسٹاگرام ، بلاگ ، یوٹیوب چینل ، اور دوسرے سماجی پلیٹ فارمز کو ایک بااثر "کارڈ" بنانے کے لئے مربوط کریں جو آپ کے مختلف پروفائلز اور پارٹنرشپ کے لئے خریداری کرنے والے برانڈز کی خریداری کے لئے مکمل رسائی دکھاتا ہے۔ آپ برانڈز اور ان کی خواہشات کی ایک فہرست تک بھی رسائی حاصل کرسکتے ہیں ، لہذا آپ پہل بھی کرسکتے ہیں۔
انگور اگر آپ کے پاس 5000 یا اس سے زیادہ پیروکار ہیں تو ، آپ ہم خیال دماغوں کے ساتھ کام کرنے کے مواقع کے ل اپنے آپ کو انگور کے بازار میں درج کرسکتے ہیں۔
کروڈ ٹیپ انعامات حاصل کرنے کے ل مواد کی تخلیق کے چھوٹے چھوٹے چھوٹے چھوٹے چھوٹے کام کریں۔ اگر آپ کو کم سامعین مل جاتے ہیں تو یہ بہت اچھا ہے۔ صرف امریکہ میں دستیاب ہے۔
indaHash. برانڈز ان مہموں کو پوسٹ کرتے ہیں جن میں آپ حصہ لے سکتے ہیں۔ انسٹاگرام پر مخصوص ہیش ٹیگز کے ساتھ تصویر پوسٹ کریں اور معاوضہ ادا کریں۔ اہل ہونے کے ل آپ کو کم از کم 700 مصروف پیروکاروں کی ضرورت ہے۔
جب سپانسر شدہ مواد کی بات ہو تو اصول مختلف ہوتے ہیں ، لیکن محفوظ سائیڈ پر رہیں اور اپنے ناظرین کے اعتماد کا احترام کریں ، اسپانسر شدہ پوسٹوں کی نشاندہی کرنے کے لئے # اسپانسر شدہ ہیش ٹیگ کو شامل کرنے پر غور کریں۔
آپ اسپانسرڈ پوسٹس کی مثالیں اور انسٹاگرام پر # اسپانسرڈ تلاش کرکے انسٹاگرام پر برانڈز کو ان کی کہانی یا کیپشن میں ضم کرنے کی مثال ڈھونڈ سکتے ہیں ، جیسے ہاؤ ہیڈ پوچھ کے ایک اکاؤنٹ میں ، جو شادی کے پروپوزل کی کہانیاں اور جواہرات کے کاروبار میں شراکت دار ہے:
انسٹاگرام کے پاس "ادا کردہ شراکت داری کے ساتھ" ٹیگ بھی ہے جو اسپانسر شدہ پوسٹوں کی واضح نشاندہی کرتا ہے ، جس سے کچھ برانڈز کو آپ کے ساتھ اپنے تعلقات کو ظاہر کرنے کے لئے استعمال کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔
ملحق بنیں
ایک اثر و رسوخ کے برخلاف ، ایک وابستہ کمپنی کو کمیشن کے بدلے پارٹنر برانڈ نہ صرف بیداری پیدا کرنا بلکہ فروخت کے لئے زیادہ سرمایہ کاری کی جاتی ہے۔
یہ عام طور پر ٹریک لائیک لنک یا انوکھا پرومو کوڈ کے ساتھ کیا جاتا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ کلکس کا اصل میں فروخت میں ترجمہ ہوتا ہے۔ چونکہ انسٹاگرام ابھی تک آپ کے جیو سے باہر کے لنکس کی اجازت نہیں دیتا ہے ، لہذا آپ صرف ایک وقت میں کسی ایک پروڈکٹ پر توجہ مرکوز کرسکتے ہیں اگر آپ انیلیگٹ روابط پر انحصار کرنا چاہتے ہیں تو ، انسٹاگرام کے لئے پرومو کوڈز کو ایک بہتر آپشن بناتے ہیں کیونکہ آپ واقعتا انہیں اپنی پوسٹوں میں شامل کرسکتے ہیں۔
نوٹ: اب آپ انسٹاگرام اسٹوریز کے ل لنک شامل کرسکتے ہیں تاکہ بطور اثر انداز آمدنی کے نئے مواقع کھل سکیں۔
ملحق پروگرام پیش کرنے والے بہت سے آن لائن تاجروں میں سے ایک تک پہنچنے پر غور کریں۔ یا آپ مشہور بازاروں کی تلاش کرسکتے ہیں جیسے:
کلک بینک۔ ایک درجہ بندی پر مبنی کمیشن کے ساتھ ایک وابستہ پلیٹ فارم جو ہر ایک کے لئے کھلا ہے۔
انعامات اسٹائل صرف دعوت نامہ فیشن اور طرز زندگی پر اثر انداز کرنے والا نیٹ ورک جو 20٪ کمیشن پیش کرتا ہے۔
ایمیزون ایسوسی ایٹس ایک مشہور آپشن جو 10٪ کمیشن دیتا ہے۔
اگرچہ یہ اعداد کی گیم کی طرح لگتا ہے ، وابستہ مارکیٹنگ بھی ایک فن ہے ، اور اگر آپ کو اس میں جانے کا ارادہ ہے اور اپنی آن لائن موجودگی کو ایک ویب سائٹ بنا کر اور دیگر مارکیٹنگ چینلز سمیت بڑھا کر کامیابی حاصل کرنے کا بہتر موقع ملے گا۔
اشارہ: وابستہ روابط لمبے اور بدصورت ہوسکتے ہیں ، لہذا میں bit.ly جیسے کو مختصر کرنے کی سفارش کرتا ہوں ، خاص طور پر اگر وہ آپ کے انسٹاگرام بائیو میں جا رہے ہوں۔
اپنا آن لائن اسٹور کھولیں
اب تک یہ لگ سکتا ہے کہ کسی انسٹاگرامر کے پاس پیسہ کمانے کا واحد راستہ ہے کہ وہ فروخت کریں اور دوسرے برانڈز کے ساتھ کام کریں۔
لیکن ہر طرح کے تخلیق کار اپنی اپنی مصنوعات: جسمانی سامان ، خدمات ، یا ڈیجیٹل اشیاء کے ساتھ اپنے کاروبار کے ساتھ "فروخت" کرنے کی اچھی پوزیشن میں ہیں جو اپنے مرکز میں سامعین کے ساتھ کاروبار کی تشکیل کر سکتے ہیں۔



کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں