یوٹیوب اسٹارز آج کل خود ساختہ مشہور شخصیات ہیں — وہ لوگ جنہوں نے انٹرنیٹ پر درس ، تفریح ، جائزہ لینے اور حیرت انگیز ہونے کے لئے تیار کردہ مواد تیار کرکے سامعین حاصل کیے ہیں۔
چھوٹی اسکرین کے ان مشہور افراد میں سے زیادہ تر وہی کرتے ہیں جو وہ صرف یہ کرنے کے ل ، چیزوں کو بنانے اور سامعین کے سامنے رہنے کے لئے خارش کھرچنے کے ل. کرتے ہیں۔
یوٹیوب چینل شروع کرنے کے ل پیسہ کمانا آپ کی وجہ نہیں ہوسکتی ہے ، لیکن ایک بار جب آپ کو احساس ہوجائے کہ ان میں سے کتنے ہیں تو آپ کمانے کے مواقع خوشگوار حیرت کی بات ہیں۔
کیا آپ کو یوٹیوب پر ویڈیوز اپ لوڈ کرنے کی ادائیگی ہو جاتی ہے؟
مواد تخلیق کاروں کو اپلوڈ کردہ ویڈیوز کے لئے یوٹیوب کے ذریعہ ادائیگی نہیں کی جاتی ہے۔ نہ ہی ڈیفالٹ کے ذریعہ منیٹائز کردہ ویڈیوز ہیں۔ آپ پر پیسہ کمانا شروع کرنے کے ل ، آپ کو اپنے اکاؤنٹ کی ترتیبات میں منیٹائزیشن کو اہل بنانا ہوگا۔ وہاں سے ، آپ کے پاس یوٹیوب پارٹنرز پروگرام میں شامل ہونے یا آپ کے ویڈیوز کو یوٹیوب پریمیم میں درج کرنے کے اختیارات ہیں۔
آپ یوٹیوب سے کیسے پیسہ کما سکتے ہیں؟
فوربس کی فہرست سے کچھ ٹیک وے ہیں ، جو لاکھوں ڈالر بنے ہوئے اور صارفین نے حاصل کیے۔
پہلے ، یوٹیوب چینلز کو کمایا جاسکتا ہے چاہے ان کے لاکھوں سبسکرائبر نہ ہوں۔ آپ کی کمائی کا امکان صرف اور صرف آپ کے خریداروں اور آراء کی تعداد کے ذریعہ ہی نہیں طے ہوتا ہے بلکہ آپ جس مصروفیت کی تخلیق کرتے ہیں اس کی سطح کے ذریعہ ، جس طاق آپ کو پورا کرتے ہیں ، اور آپ جس آمدنی کے چینلز کو تلاش کرتے ہیں اس سے بھی طے نہیں ہوتا ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ صارفین کی گنتی سے کوئی فرق نہیں پڑتا یوٹیوب پر مزید صارفین حاصل کرنے کے ل ہمارے اشارے دیکھیں۔
دوسرا ، سب سے اوپر 10 کمانے والوں کی یہ فہرست آپ کو یہ تاثر دے سکتی ہے کہ لاکھوں ڈالر بنے ہوئے براہ راست یوٹیوب سے آتے ہیں۔ در حقیقت ، ان چینلز میں سے ہر ایک کی تجارت کی اپنی لائن ہوتی ہے۔ ان چینلز نے اپنا کاروبار شروع کرنے سے پہلے پہلے ان کے ناظرین کو ڈھونڈ لیا اور بنایا۔ اگر یوٹیوب پر پیسہ کمانا آپ کی مارکیٹنگ کی منصوبہ بندی میں ہے تو ، پہلا قدم ہر ایک کے لئے یکساں ہے: اپنے اہداف کے سامعین کے بارے میں واضح تفہیم رکھیں
آپ کا یوٹیوب چینل کون دیکھنے والا ہے؟
اپنے سامعین کی تشکیل آپ کو مختلف طریقوں سے مواد کو کمانے کے لئے ایک عمدہ پوزیشن میں رکھتی ہے۔ لیکن اگر آپ اپنے سامعین کی میک اپ کو سمجھتے ہیں تو آپ صرف ان مواقع سے بھر پور فائدہ اٹھا سکیں گے جو آپ کو ملتے ہیں۔
بہت سارے کے لئے رقم کمانے کے خواہاں ہیں ، آپ کے چینل کی جتنی زیادہ طاقیت ہے ، مخصوص سامعین کو ہدف بنانے کے خواہاں برانڈز کے ساتھ کام کرنے میں آپ کی جتنی اچھی پوزیشن ہوگی (اس کے بعد مزید)۔
آپ اس پر گہری توجہ دینا چاہیں گے:
آپ کے سامعین کی صنف ، یہ دیکھنے کے لئے کہ آیا اس کا اثر کسی خاص گروہ کی طرف ہے۔
آپ کے بیشتر سامعین کی عمر کی حد ہوتی ہے۔
جغرافیائی محل وقوع — ممالک یا شہر — جہاں آپ کے ویڈیوز دیکھے جارہے ہیں۔
آپ کے سامعین کی مجموعی مصروفیت ، یا "دیکھنے کا وقت"۔
اس آبادیاتی معلومات کے ساتھ ، آپ کو اپنے سامعین کی بہتر تفہیم ہوگی اور برانڈز کے ساتھ بہتر کام کرنے کے اہل ہوں گے۔ آپ کے تجزیات سے تمام آبادیاتی معلومات حاصل کی جاسکتی ہے ، لیکن دوسروں کے مقابلہ اپنے چینل کا موازنہ کرنے کے لئے سوشل بلیڈ جیسے ٹول کو آزمائیں۔
اس طرح سے ، ہم ان مختلف طریقوں کے بارے میں بات کرنا شروع کرسکتے ہیں جو آپ کے یوٹیوب چینل سے پیسہ کما سکتے ہیں۔
یوٹیوب پر پیسہ کیسے کمایا جائے
انسٹاگرام پر یا بلاگنگ کے ذریعہ پیسہ کمانا سیکھنے کی طرح ، آپ کے سامعین آپ کے یوٹیوب چینل کی کمائی کی صلاحیت کو غیر مقفل کرسکتے ہیں۔ لیکن جب آپ ضمنی راستوں یا کاروبار کے ذریعہ متعدد محصول کے سلسلے بناتے ہیں تو ، اس سے رقم کمانا آسان ہے۔
خوش قسمتی سے ، اس کو پورا کرنے کے بہت سارے طریقے ہیں — آئیے ان سلسلوں میں سے ہر ایک پر گہری نگاہ ڈالیں
یوٹیوب پارٹنر بنیں اور اشتہاروں سے رقم کمائیں۔
مصنوعات یا سامان فروخت کریں۔
اپنے اگلے تخلیقی منصوبے کو کروڈفنڈ۔
اپنے شائقین کو "مداحوں کی مالی اعانت" کے ذریعہ آپ کے کام کی تائید کریں۔
اپنے مواد کو میڈیا پر لائسنس دیں۔
برانڈز کے ساتھ بااثر یا وابستہ کے طور پر کام کریں۔
1. یوٹیوب پارٹنر پروگرام میں شامل ہوں اور اشتہاروں سے رقم کمائیں
ممکنہ طور پر آپ کی پہلی آمدنی کا سلسلہ اشتہارات ہے۔ چاہے آپ ویڈیو بنائے بغیر یا بطور مواد تخلیق کرنے والے یوٹیوب پر پیسہ کمانا چاہتے ہو ، یوٹیوب پارٹنرز پروگرام میں شامل ہونا اور منیٹائزیشن ترتیب دینا ایک اہم اقدام ہے۔ ایک بار جب آپ پچھلے سال کے دوران 1،000 صارفین اور 4،000 گھڑی کے اوقات کو مار دیتے ہیں تو آپ منیٹائزیشن کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔
یوٹیوب پر منیٹائزیشن کو کیسے اہل بنائیں
اکاؤنٹ میں سائن ان کریں جس کے ذریعہ آپ رقم کمانا چاہتے ہیں۔
اوپر دائیں کونے میں اپنے اکاؤنٹ کے آئیکون پر کلک کریں۔
یوٹیوب اسٹوڈیو پر کلک کریں۔
بائیں مینو میں ، دیگر خصوصیات> منیٹائزیشن کو منتخب کریں۔
یوٹیوبر پارٹنر پروگرام کی شرائط پڑھیں اور ان سے اتفاق کریں۔
نیا ایڈسینس اکاؤنٹ بنائیں یا کسی موجودہ کو اپنے چینل سے مربوط کریں۔ (ادائیگی کے ل آپ کو ایڈسینس اکاؤنٹ کی ضرورت ہے۔)
اپنی منیٹائزیشن کی ترجیحات مرتب کریں۔
ایک بار یہ کام ہو جانے کے بعد ، ڈیش بورڈ پر واپس جائیں اور بائیں جانب تجزیات کے ٹیب پر کلک کریں۔ وہاں سے ، آپ کو اوپر کی ٹیبوں سے محصول وصول کرنے کی ضرورت ہوگی ، پھر اپنی پیش گوئی کی گئی آمدنی کا اندازہ حاصل کرنے کے لئے نیچے ماہانہ تخمینہ شدہ محصول پر چارٹ کریں۔
آپ کو پیسہ کمانے کے ل کتنے خیالات کی ضرورت ہے؟
آپ کو ملاحظات کی تعداد حاصل شدہ آمدنی سے متعلق نہیں ہے۔ اگر آپ کے ویڈیو میں ہزاروں نظارے ملتے ہیں لیکن کوئی بھی اشتہار نہیں دیکھتا یا کلیک کرتا ہے تو آپ کو پیسہ نہیں ہوگا۔ یہ کے مشتہرین کو بل دینے کے معیار کی وجہ سے ہے: ناظرین کو لازمی طور پر ایک اشتہار پر کلک کرنا ہوگا یا آپ کو ادائیگی کے ل پورے (10 ، 15 ، یا 30 سیکنڈ) پر اشتہار دیکھنا ہوگا۔
تاہم ، یوٹیوب پریمیم کی ریلیز کے ساتھ ، اب آپ کو محصول کمانے کے ل مشغول یا دلکش اشتہارات تخلیق کرنے کیلئے مشتھرین پر انحصار کرنے کی ضرورت نہیں
یوٹیوب پریمیم چیک کریں
یوٹیوب پریمیم ایک بامعاوضہ ممبرشپ پروگرام ہے جو مداحوں کو اشتہارات کے بغیر اپنے پسندیدہ مواد تخلیق کاروں کو دیکھنے اور اس کی حمایت کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ تخلیق کاروں کے لئے ، زیادہ تبدیلیاں نہیں ، کیونکہ وہ پر غیر ممبروں کے ذریعہ استعمال کردہ مواد کے ساتھ ساتھ پریمیم کے مواد کے لئے ادائیگی کریں گے۔
تخلیق کاروں کو پریمیم کے لئے ادائیگی کی جاتی ہے اس پر مبنی کہ ممبران کتنا مواد دیکھتے ہیں۔ آپ جو اشتہارات کے ذریعے پہلے ہی کما رہے ہیں اس کے علاوہ ، پریمیم سے حاصل ہونے والی آمدنی کو ثانوی محصول کی حیثیت سے بطور ثالثی پر غور کریں۔
اگرچہ یہ سیٹ اپ کرنا آسان ہے ، لیکن بطور پارٹنر بطور اشتہار بازی کرتے ہوئے پیسہ کمانا نہایت ہی منافع بخش آمدنی سے دور ہے جو آپ خود بنا سکتے ہیں۔
آپ کو محصولات کے اشتہارات سے آگے کیوں نظر آنا چاہئے
پلیٹ فارم پر اشتہار بازی کے بارے میں زیادہ شفاف ہونے کے فیصلے اور "اشتہاری دوست" مواد کے طور پر کیا اہل ہے اس کی وجہ سے حال ہی میں یوٹیوب کو کافی رد عمل ملا ہے۔ بنیادی طور پر ، بہت سارے تخلیق کاروں کو خوف تھا کہ ، ان کے مواد کی نوعیت کی وجہ سے ، وہ اس اشتہار کی آمدنی سے محروم ہوجائیں گے جو ان کے چینل کی مدد کرنے میں مدد کرتا ہے۔
یوٹیوب کے مطابق ، آپ کا مواد اشتہار کی آمدنی سے خارج ہوسکتا ہے اگر اس میں یہ شامل ہو:
جنسی طور پر مشکوک مواد ، بشمول جزوی عریانی اور جنسی مزاح
شدید تشدد ، اور پرتشدد انتہا پسندی سے متعلق واقعات کی نمائش سمیت تشدد
نامناسب زبان ، بشمول ہراساں کرنا ، بے ہودہ ہونا اور فحش زبان
منشیات اور ریگولیٹڈ مادہ کا فروغ ، بشمول اس طرح کی اشیا کی فروخت ، استعمال اور ناجائز استعمال
متنازعہ یا حساس موضوعات اور واقعات ، جن میں جنگ ، سیاسی تنازعات ، قدرتی آفات اور سانحات سے متعلق مضامین شامل ہیں ، یہاں تک کہ اگر گرافک امیجری کو نہیں دکھایا جاتا ہے۔
لیکن حقیقت یہ ہے کہ یوٹیوب 2012 کے بعد سے کسی خود کار عمل کے ذریعہ ، انتباہی اور مواد تخلیق کار کے علم کے بغیر ، اس اشتہار کو دوست نہیں سمجھتا ہے۔
اب ، صورتحال واقعتا بہتر ہے ، کیونکہ تخلیق کاروں کو مطلع کیا جاتا ہے جب ان کے مواد کو جھنڈا لگایا جاتا ہے اور وہ جب بھی کسی بھی وقت غلطی سے کسی ویڈیو کو کے ایڈورٹائزنگ نیٹ ورک سے خارج کر دیا گیا محسوس کرسکتے ہیں تو مقابلہ کرسکتے ہیں۔
اشتہار تخلیق کاروں کے لئے غیر فعال آمدنی پیدا کرنے کا ایک عام ذریعہ ہوسکتا ہے ، لیکن تجارت سے دوری یہ ہے کہ یوٹیوب کو اشتہار کی آمدنی کا تقریبا 45 فیصد حصہ مل جاتا ہے۔
مختصر یہ کہ ، یوٹیوب کو اپنے تخلیقی شوق کو برقرار رکھنے کے ل دوسرے محصولات کے سلسلے کو بھی دریافت کرنا چاہئے۔
ذیل میں ، ہم اشتراک کرینگے کہ ایڈسینس کے بغیر یوٹیوب سے کیسے پیسہ کمایا جائے۔
2. مصنوعات یا سامان فروخت کریں
بیچنے کے لئے بہت ساری پروڈکٹس ہیں جو آپ کو اپنے یوٹیوب چینل کے ذریعہ پیسہ کمانے میں مدد کرسکتی ہیں۔ آپ اس کا نام بتاتے ہوئے ٹی شرٹس ، کافی مگ ، ٹاٹ بیگ، اسنیپ بیکس بناتے اور بیچ دیتے ہیں اس سے فائدہ ہوتا ہے کہ محصول سے زیادہ فائدہ ہوتا ہے۔
آپ کے آن لائن برانڈ اور شخصیت کو آف لائن دنیا میں شامل کرکے آپ کی نمائش میں اضافہ ہوتا ہے اور آپ اور آپ کے مداحوں کے درمیان تعلقات کو گہرا کرتے ہیں کیونکہ وہ آپ کے کر رہے ہیں۔
رومن اتوڈود اپنے مسکراہٹ سے متعلق برانڈ کے تحت اپنے اسٹور میں طرح طرح کے سامان فروخت کرتا ہے۔
پہلے سے لگے اس سے کہیں زیادہ آسان برانڈڈ سویگ فروخت کرنا آسان ہے۔
آپ مخصوص مصنوعات ، جیسے ٹی شرٹس کے ل سستے ڈیزائن کا آرڈر دے سکتے ہیں ، جیسے فریورانس سائٹس جیسے فائبرر کا استعمال کرتے ہوئے۔
اور جب بات آرڈر سنبھالنے کی ہو تو ، آپ اپنے اسٹور کو اوبرلو یا بہت سے پرنٹ آن ڈیمانڈ فراہم کنندگان میں سے ایک کے ساتھ مربوط کرسکتے ہیں جو شپنگ ، تکمیل اور کسٹمر سپورٹ کی دیکھ بھال کرتی ہے ، آپ کو اس کے تمام فوائد حاصل کرنے دیتی ہے۔ ڈراپ شیپنگ کاروبار جو آپ کی طرف سے کم کوشش کا مطالبہ کرتا ہے۔
متبادل کے طور پر ، آپ تخلیق کاروں کے لئے موجودہ تجارتی مال کے نیٹ ورک کے ساتھ شراکت کرسکتے ہیں ، جیسے ڈی ایف ٹی بی اے (بہت اچھے ہونا مت بھولنا)۔ تاہم ، آپ دوسرے یوٹیوبرز کے ساتھ مقابلہ کر رہے ہوں گے اور آپ کو مصنوعات شامل کرنے ، چھوٹ کی پیش کش کرنے ، اپنے مواد کو یکجا کرنے ، اور آپ کے اپنے ای کامرس سائٹ کے مالک ہونے کے ساتھ آنے والے تمام فوائد پر کم کنٹرول رکھیں گے۔
یہاں تک کہ آپ اپنے منفرد پروڈکٹس کی تیاری اور فروخت کرکے اپنے یوٹیوب چینل کے ذریعہ اپنے کاروبار کو طاقتور بناتے ہوئے بھی ایک قدم آگے جا سکتے ہیں ، جیسے لکسی ہیئر نے اپنے بالوں کی توسیعات کو بالوں سے متعلق ویڈیو ٹیوٹوریل کے ذریعہ فروخت کیا۔
ایک بطور یوٹیوب جس نے پہلے ہی سامعین کمایا ہے ، آپ کو شروع سے ہی دو فوائد حاصل ہوں گے کہ دوسرے اسٹور مالکان حسد کریں گے:
ایسا مواد انجن جو آپ کے اسٹور پر مستقل طور پر ٹریفک چلاتا ہے۔
آپ کے ناظرین کا اعتماد ، جو آپ نے اپنے برانڈ کے مشمولات کی باقاعدگی سے ان کی خدمت کرکے حاصل کیا ہے۔
3. اپنے اگلے تخلیقی منصوبے کو کروڈ فند
جب پیسہ ایک نظریہ اور اس کے نفاذ کے مابین کھڑا ہوتا ہے تو ، ہجfوں کی رقم جمع کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔
چاہے آپ کو بہتر سازوسامان خریدنے ، اداکاروں کی خدمات حاصل کرنے ، یا دوسرے پیداواری لاگتوں کو پورا کرنے میں مدد کی ضرورت ہو ، آپ اپنے سامعین اور ہجوم فنڈنگ کمیونٹی سے مطالبہ کرسکتے ہیں کہ اگر آپ کا خیال کافی حد تک مجبور ہے تو۔
بہت سے کامیاب ہجوم سے منسلک تخلیقی منصوبے چپکے چپکے یا "ٹریلر" کی پیش کش کرتے ہیں جس سے لوگوں کو پرجوش ہو جاتا ہے ، لہذا اپنے منصوبے کی وضاحت کرنے والی ویڈیو کی شوٹنگ پر غور کریں یا اس کا ذائقہ پیش کرنے پر غور کریں ، جیسے یہ مشہور کِک اسٹارٹر کنگ روش ، 80 کی دہائی کی ایکشن فلموں کو خراج عقیدت پیش کرنے والی مخت
شائقین کی مالی اعانت" کے ذریعہ اپنے سامعین کو آپ کے کام کی تائید کریں۔
کسی پروجیکٹ کی بھیڑ جمع کرنے کے مترادف ، آپ اپنے سامعین کے ذریعہ عطیات فراہم کرنے کے لئے "مداحوں کی مالی اعانت" بھی تیار کرسکتے ہیں۔
ایک تخلیق کار کی حیثیت سے ، آپ اپنے سامعین کو داخلے کی ادائیگی پر مجبور کیے بغیر انٹرنیٹ پر اپنی آواز دے رہے ہیں۔ لہذا ، اگر آپ اچھا مواد پیش کررہے ہیں تو ، آپ کے سامعین مستقل بنیادوں پر آپ کی حمایت کرنے پر راضی ہوسکتے ہیں۔
بہت سے فین فنڈنگ پلیٹ فارم تخلیق کاروں کو لوگوں کو اپنا مواد دریافت کرنے اور اپنے انتہائی وفادار سامعین کو مشغول کرنے اور ان کے تعاون پر بدلہ دینے کے لئے ایک اور جگہ پیش کرتے ہیں۔
انتظار کرو کیوں یوٹیوب کے ویڈیوز کے مقابلے میں زیادہ لمبا فارم تحریری مواد تخلیق کرتا ہے ، لیکن پیٹریون برادری کی حمایت حاصل کرنے کی یہ ایک عمدہ مثال ہے۔
اگر آپ ہجوم فنڈنگ کا راستہ منتخب کرتے ہیں تو ، کچھ بہترین طریقوں پر عمل کرنا یقینی بنائیں۔ پہلے یہ رقم خرچ کرنے کے طریقہ کے بارے میں شفافیت پیدا کریں۔ اس سے آپ کی فین بیس آپ کی کہانی یا مشن میں لگ جائے گی اور وہ لفظی طور پر آپ کے مواد کی قیمت خرید لیں گے۔ دوسرا ، بہتر وعدوں پر دلانے والے انعامات پیش کریں۔ آپ جتنا زیادہ عطیہ دہندگان کو محسوس کر سکتے ہیں کہ وہ وفادار پرستار بننے کے ل کچھ خاص حاصل کر رہے ہیں ، اتنا ہی امکان ہے کہ آپ کو عطیات اور اعلی وعدے ملیں گے۔
مداحوں کی فنڈنگ کے کچھ مشہور اختیارات میں شامل ہیں:
یوٹیوب کا سپر چیٹ: سپر چیٹ ایک خصوصیت ہے جو یوٹیوب پر براہ راست جاتے وقت استعمال ہوتی ہے۔ یہ آپ کو اپنے ناظرین کے لئے چندہ دینے کے لئے ایک ٹپنگ جار بنانے کی سہولت دیتا ہے جب بھی اور بہرحال وہ حصہ ڈالنا پسند کرتے ہیں۔ آپ کو اشتہارات کے لئے اپنا یوٹیوب اکاؤنٹ ترتیب دینے کی ضرورت ہوگی جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے۔
پیٹریون: ممبرشپ کا پلیٹ فارم جو تخلیق کاروں کو ادائیگی کرنا آسان بنا دیتا ہے۔ ماہرین اپنے پسندیدہ تخلیق کاروں کو ایک ماہ میں ایک ڈالر کے مقابلے میں کم قیمت پر خریداری کرسکتے ہیں اور خصوصی انعامات وصول کرسکتے ہیں۔
ٹیپئی: آپ کو ون ڈے اور بار بار چلنے والے عطیات کا مجموعہ حاصل کرنے دیتا ہے
5. اپنے مواد کو میڈیا پر لائسنس دیں
اگر آپ بڑے پیمانے پر اپیل کے ساتھ ایک وائرل ویڈیو بناتے ہو— کہتے ہیں کہ ، آپ کے کتے کی خاصیت والی ایک مضحکہ خیز کلپ — آپ رقم کے بدلے اپنے مواد کا لائسنس لے سکتے ہیں۔
اگر آپ کے ویڈیوز وائرل ہوتے ہیں تو ٹی وی نیوز آؤٹ لیٹس ، مارننگ شوز ، آن لائن نیوز سائٹیں اور دیگر تخلیق کار آپ کے استعمال کرنے کے حقوق کے بارے میں پہنچ سکتے ہیں۔
آپ اپنے ویڈیوز کو بازار کی جگہ پر بھی بنا سکتے ہیں ، جیسے جوکن میڈیا ، جہاں آپ کے مواد کو صحیح لوگوں کی تلاش اور خریداری آسان کرد
6. برانڈز کے ساتھ بااثر یا وابستہ کے طور پر کام کریں
اگلے دہائی میں انفلوئینسر مارکیٹنگ اشتہاری بیڈ اسٹروکس میں سے ایک بننے جا رہی ہے۔
گیری واینرچوک
برانڈز با اثر مارکیٹنگ میں زیادہ سے زیادہ سرمایہ کاری کررہے ہیں ، ان کے عام طور پر بڑے اشتہاراتی بجٹ ان اثر انگیزوں پر خرچ کرتے ہیں جنہوں نے پہلے ہی اپنے سامعین کی وفاداری حاصل کرلی ہے۔
اگر آپ صحیح سودوں پر بات چیت کرسکتے ہیں تو یہ بطور تخلیق کار آپ کے لئے ایک وسیع موقع فراہم کرتا ہے۔
برینڈن گاہن ، جو یوٹیوب مارکیٹنگ کے ماہر اور اثر و رسوخ رکھتے ہیں ، آپ کی ویڈیوز کو عام طور پر دیکھنے کی تعداد اور اسے 5 سے پندرہ سینٹ تک ہر مرتبہ دیکھنا چاہتے ہیں۔ Y اشتہارات کے ذریعے)۔
آپ کے بیعانہ پر منحصر ہے - آپ کے ناظرین کے اعداد و شمار ، مواد کے معیار ، اور آپ کا طاق کتنا منفرد اور منافع بخش ہے — اگر برانڈ اچھا ہے تو آپ بہتر معاہدے پر بات چیت کرنے کے اہل ہوسکتے ہیں۔
آقر کے مطابق ، یوٹیوب پر اثر و رسوخ بننے کی برانڈ شراکت کے لئے سب سے زیادہ معاوضے والے پلیٹ فارم کی حیثیت سے بتایا جاتا ہے۔ لیکن ایک تجزیہ کے مطابق ، آپ کو اس بات کا اندازہ لگانے کے لئے کہ آپ ممکنہ طور پر کیا معاوضہ لے سکتے ہیں ، ایک درمیانی سطح کے اثر و رسوخ ایک برانڈ کے ذریعہ ہر 1000 صارفین پر 20 ڈالر ، یا $ 2،000 فی $ 100،000 پیروکار وصول کرتے ہیں۔
برانڈ کے زیر کفالت مواد پر شراکت داری کی کلید ، اس کے بارے میں شفاف ہونا ہے ، جس کی آپ حقیقت میں پسند نہیں کرتے یا اس پر یقین نہیں کرتے ہیں ، کی حمایت نہیں کرتے ہیں اور اپنے سامعین کے ساتھ اس بات کے سامنے ہیں کہ آپ یہ کیوں کر رہے ہیں۔
یہاں بہت سارے اثر رسوخ والے بازار ہیں جن میں آپ اپنا چینل شامل کرسکتے ہیں اور بڑے اور چھوٹے دونوں برانڈز کے ذریعہ دریافت کر سکتے
انگور کی منطق: بازاروں میں ایک مقبول مقبول اثر رسوخ ، آپ کو شامل ہونے کے لئے صرف 1،000 پیروکاروں کی ضرورت ہے۔
Famebit: کام کرنے کے لئے بہت سارے برانڈز کے ساتھ ، آپ کو کفالت کا موقع مل سکتا ہے جس کا حصہ بننے پر آپ کو فخر ہوگا۔ آپ کو شامل ہونے کے ل 5،000 5،000 پیروکاروں کی ضرورت ہے۔
چینل صفحات: دوسرے نیز برانڈز کے ساتھ شراکت دار۔
کروڈ ٹیپ: رقم اور دیگر انعامات کے عوض چھوٹے چھوٹے مواد تخلیق "کام" مکمل کریں۔ آپ کو کتنے پیروکاروں میں شامل ہونے کی ضرورت ہے اس پر کوئی پابندی نہیں ہے۔
کچھ اثر و رسوخ والے بازار آپ کو مفت مصنوعات پیش کرتے ہیں ، جبکہ دیگر بڑے برانڈز رکھنے کے لئے جانا جاتا ہے جو زیادہ قیمت ادا کرنے کو تیار ہیں۔ ان مواقع سے فائدہ اٹھائیں جو آپ کی ضروریات کے مطابق ہوں ، لیکن اپنے چینل کی زیادہ سے زیادہ نمائش کو یقینی بنانے کے ل اپنے آپ کو زیادہ سے زیادہ جگہوں پر درج کریں۔
متبادل کے طور پر ، آپ اپنے برانڈز کے ل. ایک وابستہ مارکیٹر بھی بن سکتے ہیں اور اپنے چینل کے ذریعہ جو بھی فروخت کرتے ہیں اس سے کمیشنوں کے ذریعے بقایا غیر فعال آمدنی حاصل کرسکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے چینل کے حصے کے طور پر مصنوعات کا جائزہ لیتے ہیں تو یہ خاص طور پر اچھی طرح سے کام کرتا ہے۔ چونکہ اس برانڈ کے اختتام پر کوئی خطرہ نہیں ہے (وہ صرف اس وقت ادائیگی کرتے ہیں جب وہ فروخت کرتے ہیں) ، عام طور پر شروع کرنے کے لئے کم راستہ ہوتا ہے۔
مقبول وابستہ پروگراموں میں کلک بینک (1٪ سے 75٪ کمیشن ، جو وینڈر مقرر کرتا ہے اس پر منحصر ہوتا ہے) اور ایمیزون کا وابستہ نیٹ ورک (فی فروخت میں 10٪ تک کمانا) شامل ہیں۔ آپ اپنے طاق میں ایسے برانڈز تک بھی پہنچ سکتے ہیں جو اپنے ملحقہ پروگرام چلا رہے ہیں ، جو ای کامرس کی جگہ میں غیر معمولی بات نہیں ہے۔
اپنے سامعین کو پریشان کیے بغیر "فروخت" کیسے کریں
منیٹائزنگ کے لئے مذکورہ بالا حکمت عملیوں میں سے بہت سے سامان کو فروغ دینے والی مصنوعات یا مہمات شامل ہیں (مثال کے طور پر ، ویڈیو سیریز کو ہجوم دینا) لیکن آپ یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ کی تشہیریں آپ کے مواد کی سالمیت کو پامال نہیں کرتی ہیں۔
بہت سارے تخلیق کاروں کے لئے "بیچنا" ایک حقیقی تشویش ہے۔ لیکن اگر آپ کبھی نہیں پوچھیں گے تو ، آپ کو کبھی نہیں ملے گا۔
بہت ساری "پلیسمینٹیں" موجود ہیں جنھیں آپ مصنوعات یا مہمات کو فروغ دینے کے لئے منتخب کرسکتے ہ
اپنے ویڈیوز میں کال کرنے کے لئے کال ریکارڈ کریں
"اگر آپ کو یہ ویڈیو پسند ہے تو لائیک بٹن کو دبائیں اور سبسکرائب کریں۔"
بہت سارے یوٹیوبرز نے اپنے ویڈیوز کے آخر میں ان لائنوں کے ساتھ اپنے ناظرین کی تعداد میں اضافہ کرنے کیلئے کال ٹو ایکشن شامل کیا ہے۔ آپ چاہتے ہیں کہ مطلوبہ کارروائی کریں ، آپ کے سامعین کو اس کے اٹھنے کا زیادہ امکان ہے۔
آپ اپنے سامعین کی توجہ محصول کو پیدا کرنے والے مواقع کی طرف راغب کرنے کے ل اس طرز عمل کو اپنائیں گے۔
اپنے ویڈیوز میں اچھ ی کارڈز شامل کریں
چاہے یہ کسی برانڈ کے ساتھ آپ کے معاہدے کا حصہ ہو یا آپ اپنی مصنوعات کی تشہیر کررہے ہو ، یوٹیوب کارڈز مشغول ناظرین کی توجہ حاصل کرنے کا ایک دل چسپ طریقہ پیش کرتے ہیں۔
آپ انہیں صحیح وقت پر پاپ اپ کے ل ترتیب دے سکتے ہیں ، جب وہ اپنے اثر کو بڑھانے کے ل انتہائی متعلقہ اور کم سے کم مشغول ہوں۔
اپنی ویڈیو کی تفصیل میں لنکس شامل کریں
آپ اپنے ویڈیو کی تفصیل میں لنکس شامل کرکے ناظرین کو اپنے اسٹور ، پیٹریون پیج ، کِک اسٹارٹر مہم ، یا محصول پر مبنی دوسرے حص ہ پر آن لائن موجودگی میں شامل کرسکتے ہیں۔
اگر آپ کوئی ویڈیو تخلیق کنندہ ہیں جو ایک وابستہ مارکیٹر کی حیثیت سے محصول حاصل کرنے پر توجہ دینا چاہتا ہے تو ، ان باکس کو تھراپی دیکھیں۔ انباکس تھراپی پروڈکٹ کے جائزوں میں مہارت رکھتی ہے ، اور یہ کے ناظرین کے ذریعہ پیسہ کمانے کے ل ان کی ویڈیو تفصیل میں وابستہ لنک استعمال کرتا ہے۔ چینل کو ایمیزون سے وابستہ کے طور پر سائن اپ کیا گیا ہے۔ یہ انوکھے لنکس امیزون پر نظرثانی شدہ مصنوعات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے ویڈیو کی وضاحت میں رکھتا ہے۔ اگر ناظر اس لنک پر کلک کرکے اس چیز کو خریدتا ہے تو ، ملحقہ نے ایمیزون کے ذریعہ ان کو ادا کیے جانے والے محصول کا ایک چھوٹا سا فیصد کما لے گا۔
دوسرے پلیٹ فارم پر اپنی پیش کش کو فروغ دیں
صرف اس وجہ سے کہ آپ کے مواد کو یوٹیوب پر ہوسٹ کیا گیا ہے اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو وہاں سے دیگر تقسیم کے چینلز سے فائدہ اٹھانا نہیں چاہئے۔
نئی مہمات یا چھوٹ کے بارے میں کلام ٹویٹر ، فیس بک ، اور آپ کے اپنے پاس موجود کسی بھی دوسرے پروفائلز پر پھیلائیں۔
آپ کے پیغام میں جتنی زیادہ جگہ رہتی ہے ، اتنا ہی اس کے امکانات دیکھنے کو ملتے ہیں۔ لہذا سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے ذریعہ یوٹیوب سے آگے اپنی پیروی کرنا اچھ .ا
کیا آپ اپنے چینل کو کمانا چاہتے ہیں؟
سب سے زیادہ تخلیق کاروں کو جو چیز تخلیق کرنے پر مجبور کرتی ہے وہ کم ہی رقم ہے۔ یہ دنیا کے لطف اٹھانے کے ل. کچھ بنانے کا خیال ہے۔
لیکن ستم ظریفی کی بات یہ ہے کہ یہ انھیں واقعی ایک مطمعن دنیا میں پیسہ کمانے کی ایک بڑی پوزیشن میں رکھتا ہے۔
اگرچہ بہت سارے کاروباروں کے لئے مشکل حص ہ اپنے ناظرین کی توجہ حاصل کر رہا ہے اور ، نے پہلے ہی اس کا اندازہ لگا لیا ہے۔
آپ کے جذبے سے رقم کمانے کا طریقہ منتخب کرنے کے ساتھ ، نظریات کو دریافت کرنے کے لئے کاروباری مہم چلانے کے لئے ، تخلیقی حاصل کرنا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں