کیا آپ ملحق مارکیٹنگ سے پیسہ کمانا سیکھنا چاہتے ہیں ، لیکن آپ کو یقین نہیں ہے کہ کہاں سے شروعات کی جائے؟
وابستہ مارکیٹنگ کسی بھی کوشش کے بغیر ٹن منافع پیدا کرنے کے بارے میں ہے ، ٹھیک ہے؟ کم از کم یہی بات ہے کہ آپ کو فوری گوگل سرچ پر یقین ہو گا ، لیکن ہمیشہ کی طرح ، حقیقت اس سے کہیں زیادہ پیچیدہ ہے۔
ہاں ، آپ وابستہ مارکیٹنگ کے ذریعے رقم کما سکتے ہیں۔ اچھے پیسے. اور ، ہاں ، آپ سوتے وقت بھی پیسہ کما سکتے ہیں۔
اس پوسٹ میں ، ہم آپ کو کامیابی سے وابستہ مارکیٹنگ کے ساتھ غیر فعال آمدنی پیدا کرنے کا طریقہ سکھانے جارہے ہیں۔
لیکن ہماری بات کیوں سنو؟
دوسرے واناب ماہرین اور جھوٹے نبیوں کے برعکس ، ہم صرف اسی کی تبلیغ کرتے ہیں جس پر ہم عمل کرتے ہیں۔
ہمارے سی ای او ، سید بلخی ، دنیا کے اعلی منسلک مارکیٹرز میں شامل ہیں۔ ہم نے کئی ہائی پروفائل اشاعتیں بنائیں اور ان کا نظم کیا ہے جو ہر مہینے لاکھوں زائرین کو راغب کرتے ہیں۔
اور یہاں ان سائٹوں کے بارے میں بات یہ ہے کہ: وہ اصل میں کچھ نہیں بیچتے ہیں۔ تو وہ کیسے پیسہ کما سکتے ہیں؟
دو الفاظ: وابستہ مارکیٹنگ۔
یہی وجہ ہے کہ ، اس پوسٹ میں ، ہم آپ کو ملحق مارکیٹنگ کے ذریعہ محصول میں زبردست اضافہ کرنے کے لئے وہی عمدہ حکمت عملی سکھاتے ہیں جو ہم اپنی اپنی اشاعتوں پر استعمال کرتے ہیں۔
اس سے پہلے کہ ہم بہت گہرا ہوجائیں ، اس کے باوجود ، آئیے اس بات کو یقینی بنائیں کہ ہم سب واضح ہیں کہ وابستہ مارکیٹنگ کیا ہے اور اس سے آپ کے کاروبار میں کس طرح مدد مل سکتی ہے۔
اگر آپ پہلے سے ہی ایک تجربہ کار حامی ہیں تو ، آزادانہ طور پر ہمارے حصے میں کودیں کہ کس طرح ملحقہ مارکیٹنگ سے پیسہ کمایا جاسکے۔
ملحق مارکیٹنگ کیا ہے؟
ملحقہ مارکیٹنگ تب ہوتی ہے جب ایک آن لائن خوردہ فروش آپ کو آپ کے حوالوں سے تیار کردہ ٹریفک یا فروخت کے لئے کمیشن دیتا ہے۔
یہ کم دخل اندازمیں بنیادی طور پر کلاسک اشتہار ہے۔ بصری اشتہارات کے ساتھ اپنی ویب سائٹ پر کسی مصنوع کو فروغ دینے کے بجائے ، اس طرح:
مذکورہ شبیہہ میں ، وابستہ شراکت دار بلیو ہسٹ ، ایک ایسی کمپنی ہے جو ویب سائٹوں کے لئے سیلف ہوسٹنگ خدمات پیش کرتی ہے۔
تو کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ایک ویب سائٹ بناسکتے ہیں ، ملحق لنکس کے ایک گروپ میں ٹاس کرسکتے ہیں ، اور وابستہ کمیشنوں کو رول ان میں دیکھ سکتے ہیں؟ کافی نہیں ، لیکن ہم اس تک پہنچیں گے۔
ابھی کے ل ، آپ کو بنیادی باتوں کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے کہ وابستہ مارکیٹنگ کیسے کام کرتی ہے:
آپ اپنی ویب سائٹ ، بلاگ ، یا ای میل کی فہرست کے ذریعے اپنے پیروکاروں کے لئے کسی مصنوع یا خدمات کی سفارش کرتے ہیں۔
آپ کے پیروکار آپ کے وابستہ لنک کا استعمال کرکے مصنوع یا خدمت خریدتے ہیں۔
آپ کو اپنے وابستہ لنک کا استعمال کرتے ہوئے کی جانے والی فروخت کے لئے کمیشن ادا کیا جاتا ہے۔
آئیے اس عمل کو مزید تفصیل سے تقسیم کریں تاکہ یقینی بنائیں کہ آپ کو کامیابی سے وابستہ مارکیٹنگ کی کامیاب حکمت عملی بنانے کا طریقہ معلوم ہے۔
لیکن پہلے ، آئی فیلیٹ مارکیٹنگ کا آغاز کرنے سے پہلے آپ 2 چیزوں کو جلدی سے دیکھیں جن کی آپ کو ضرورت ہے۔
آپ کو ملحق مارکیٹنگ شروع کرنے کی کیا ضرورت ہے
ملحق مارکیٹنگ کے ساتھ شروع کرنے کے لئے آپ کو 2 چیزیں درکار ہیں:
اپنے طاق میں ایک ویب سائٹ یا بلاگ بنائیں
فروغ دینے کے ل ملحق مصنوعات کا انتخاب کریں
آئیے ان میں سے ہر ایک کو ذرا اور تفصیل سے دیکھیں:
1. اپنے طاق کے ل ایک ویب سائٹ یا بلاگ بنائیں
وابستہ مارکیٹنگ سے پیسہ کمانے کے لئے ، سب سے پہلے جس چیز کی آپ کو ضرورت ہے وہ ایک ویب سائٹ ہے۔
جب آپ کی ویب سائٹ بنانے کی بات آتی ہے تو ، آپ کے پاس بہت سارے اختیارات ہوتے ہیں۔ لیکن ہم انتہائی ورڈپریس کے استعمال کی سفارش کرتے ہیں۔
ورڈپریس کے ذریعہ ، کوئی بھی منٹ میں ایک پیشہ ور نظر آنے والی ویب سائٹ تیزی سے بنا سکتا ہے۔
اس کے علاوہ ، ورڈپریس کے پاس اپنی سائٹوں کو دیگر ویب سائٹ بنانے والوں کے مقابلے میں اعلی سطح پر کارکردگی دکھانے میں مدد کرنے کے لئے زیادہ ٹولز موجود ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی سائٹ پر زیادہ فعالیت اور آپ کے زائرین کے لئے بہتر صارف کا تجربہ (UX)۔
اگر آپ ملحقہ مارکیٹنگ سے پیسہ کمانے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، ورڈپریس یقینی طور پر آپ کا راستہ ہے۔ اگر آپ کو اپنی سائٹ کی تعمیر میں مدد کی ضرورت ہو تو آپ ان سبق کو دیکھ سکتے ہیں
اب جب آپ کی ویب سائٹ بنائی گئی ہے ، آپ کو یہ طے کرنا ہوگا کہ آپ کونسی پروڈکٹ کو فروغ دینا چاہتے ہیں۔ یہ ہمیں ملحق مارکیٹنگ کے ساتھ شروع کرنے کے لئے دوسری شرط پر لے جاتا ہے۔
2. فروغ دینے کے ل ملحق مصنوعات کا انتخاب کریں
اگر آپ نے طاق کا انتخاب کرنے کا کام کیا ہے تو ، فروغ دینے کے ل ملحق مصنوعات کا انتخاب آسان ہونا چاہئے۔ ایسی مصنوعات کا انتخاب کریں جو آپ کے طاق فٹ ہوں اور آپ کے مشمولات سے وابستہ ہوں۔
اپنی وابستہ مصنوعات کو منتخب کرنے کا ایک بہترین طریقہ یہ ہے کہ کسی ملحق نیٹ ورک میں شامل ہوں۔
وابستہ نیٹ ورکس وہ کاروبار ہوتے ہیں جو تاجروں اور ملحق مارکیٹرز کو جوڑتے ہیں تاکہ دونوں زیادہ سے زیادہ رقم کما سکیں۔ وابستہ مارکیٹرز اپنی سائٹ پر تشہیر کے ل بہتر مصنوع کا انتخاب کرنے کے ل ملحق نیٹ ورکس کا استعمال کرتے ہیں۔
وہاں بہت سے وابستہ نیٹ ورک موجود ہیں ، لیکن یہاں چند مشہور ترین ہیں:
شیئرسیل
چیف جسٹس سے وابستہ
کلک بینک
ایمیزون ایسوسی ایٹس
وابستہ نیٹ ورکس میں سے ایک فائدہ یہ ہے کہ ان میں عام طور پر زیادہ ڈیٹا ہوتا ہے کہ پروڈکٹ کی فروخت کتنی اچھی طرح سے ہوتی ہے۔ اس کے بعد آپ اپنے وابستہ مارکیٹنگ کے منافع میں اضافے کے ل اس ڈیٹا کا استعمال کرسکتے ہیں۔
مزید معلومات کے ل ، ہماری معاون پوسٹ دیکھیں: آمدنی-پر-کلک: ملحق مارکیٹنگ میں کیسے بگ جیتنا ہے۔
جب بھی آپ ڈیٹا سے چلنے والے فیصلے "اپنے آنتوں کے ساتھ چلنے" کے بجائے کرسکتے ہیں تو آپ کی وابستہ حکمت عملی کو بہتر بنانے کا ایک بہترین موقع ہے۔
ٹھیک ہے ، اب جب کہ آپ کے پاس اپنی ویب سائٹ بنائ گئی ہے اور آپ کو معلوم ہے کہ آپ کون سے مصنوع کو فروغ دینا چاہتے ہیں ، اب وقت آگیا ہے کہ ملحقہ مارکیٹنگ سے پیسہ کمانے کے لئے ہمارے عین مطابق عمل میں ڈوب جائی
ملحق مارکیٹنگ سے پیسہ کیسے کمایا جائے
اب جب آپ کے پاس ایک ویب سائٹ ہے اور ایک وابستہ نیٹ ورک میں شامل ہوچکا ہے ، تو یہ مناسب وقت ہے کہ آپ اپنی سائٹ کو ملحقہ مارکیٹنگ کے ذریعہ رقم کمانا شروع کردیں۔
آو شروع کریں!
مرحلہ 1) ایسا مواد بنائیں جو ملحقہ محصول وصول کرے
وابستہ مارکیٹنگ سے پیسہ کمانے کی کوشش میں ، زیادہ تر ابتدائی لوگ کچھ بے ترتیب مواد شائع کرتے ہیں اور مضمون کے اندر وابستہ لنک داخل کرتے ہیں۔
یہ حکمت عملی کام کر سکتی ہے یا نہیں کام کرسکتی ہے ، لیکن اگر آپ واقعی میں اپنی وابستہ آمدنی کو بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ شائع کردہ مواد آپ کے ہدف کے سامعین تک پہنچتا ہے۔
آپ کا ہدف سامعین وہ ہے جو کوئی مصنوع خریدنا چاہتا ہے لیکن اس بات کا یقین نہیں ہے کہ آیا اس کی قیمت قابل ہے یا نہیں۔ بعض اوقات ، صارف کو یہ بھی معلوم نہیں ہوتا ہے کہ ان کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے کون سا پروڈکٹ خریدنا ہے۔
ایک وابستہ مارکیٹر کی حیثیت سے ، یہ آپ کا کام ہے کہ صارفین کو اعلی معیار کے مواد کے ساتھ اپنی ضروریات کے لئے صحیح مصنوع کی دریافت کریں ، خریداری کا فیصلہ کرنے میں ان کی مدد کریں ، اور پھر خریداری مکمل کرنے کے ل انہیں مصنوعات کی ویب سائٹ پر جائیں۔
اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کا مضمون تحقیقاتی ارادے کے مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنانا چاہئے۔ خریداری کرنے سے پہلے آپ کے مطلوبہ مطلوبہ مصنوعات کے بارے میں تحقیق کرنے کے ل آپ کے ہدف کے سامعین پر جس مطلوبہ الفاظ استعمال کرتے ہیں۔
مزید تفصیلات کے ل ، آپ صحیح مطلوبہ الفاظ کے انتخاب سے متعلق ہمارے رہنما کو دیکھ سکتے ہیں۔
مرحلہ 2) مشمولات میں اپنی وابستہ مصنوعات کو فروغ دیں
اب آپ جانتے ہو کہ آپ کس طرح کا مواد تیار کرنے جارہے ہیں: تفتیشی۔ آپ ان عنوانات کی تلاش کر رہے ہیں جو آپ کے ٹارگٹ سامعین کے گرد گھومتے ہیں اس مسئلے کا جواب تلاش کرتے ہیں جس کا انہیں سامنا ہے۔
ایک بار جب آپ اپنی مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کر لیں اور اپنے مشمولات کے خیالات رکھیں ، تو وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے مواد میں وابستہ لنکس داخل کرنا شروع کردیں۔
جس طرح سے آپ اپنے وابستہ لنکس داخل کرتے ہیں اس کا انحصار اس مخصوص مضمون پر ہوگا جس پر آپ لکھ رہے ہیں۔ اگر آپ کسی پروڈکٹ کا جائزہ لے رہے ہیں تو 5 مختلف مصنوعات سے وابستہ روابط جوڑنے سے کوئی معنی نہیں ہوگا۔
دوسری طرف ، اگر آپ "حل کرنے والے ایکس کے ل 10 ٹولز" پیش کررہے ہیں تو ، آپ زیادہ فروخت کرنے کے امکانات بڑھانے کے ل ایک سے زیادہ ملحق لنکس ڈالنا چاہیں گے۔
مقصد یہ ہے کہ آپ کے لنکس کو حکمت عملی سے ہر ممکن حد تک داخل کریں۔
آپ کے ملحقہ لنکس کی جگہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے ل آپ کچھ تجاویز استعمال کرسکتے ہیں
صرف وہ لنک جہاں مناسب ہو: کوئی وابستہ لنک نہ جوڑیں اگر یہ آپ کے مواد میں فٹ نہیں ہوتا ہے۔ اس سے صارف کے تجربے (UX) پر منفی اثر پڑے گا اور طویل عرصے میں آپ کو ضائع ہونے والی زیادہ لاگت آئے گی۔
جتنی جلدی ممکن ہو لنکس کو شامل کریں: اگر آپ ایک مضمون میں بہت ساری مصنوعات کی نمائش کررہے ہیں تو ، یقینی بنائیں کہ آپ اپنی وابستہ مصنوعات کو فہرست کے اوپری حصے میں شامل کرتے ہیں۔ زیادہ تر لوگوں کو پورا مضمون پڑھنے میں وقت نہیں لگتا ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ وہ آپ کے وابستہ لنکس کو جلد ہی دیکھیں۔
اپنی سائٹ کی جگہ سے زیادہ سے زیادہ حاصل کریں: آپ اپنی وابستہ مصنوعات کو فروغ دینے کے ل فلوٹنگ بارز ، ان لائن بینر اور سائڈبار ویجٹ استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ آپ کے مواد کے اثر کو بڑھا دیتے ہیں اور وقت کے ساتھ ساتھ زیادہ فروخت ہوتے ہیں۔
آپ دیکھیں گے کہ فہرست میں بہت سارے اختیارات ہیں ، لیکن پہلے چند ملحق لنک ہیں۔ اس سے صارف کو تمام اختیارات پر تحقیق کرنے کا موقع ملتا ہے جبکہ مشکلات میں اضافہ ہوتا ہے کہ آئس ڈبلیو پی کے وابستہ لنک دکھائی دیتے ہیں۔
ایک بار پھر ، آپ اپنے لنکس کو جتنی بار – اور طاقتور طور پر مناسب طریقے سے فروغ دینا چاہتے ہو۔
پرو ٹپ: اس سے پہلے کہ آپ اپنی سائٹ کے سینکڑوں وابستہ لنکس کو شامل کرنے سے پہلے ، وابستہ لنک پلگ ان میں سرمایہ لگائیں۔
تصور کریں کہ جب آپ کو اپنی ویب سائٹ پر ان کو کہاں رکھا ہے اس کے بارے میں پتہ نہیں چلتا ہے کہ سیکڑوں میعاد ختم شدہ ملحقہ لنکس کو ترتیب دینے اور اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ جس وقت کے بارے میں بھول گئے تھے اس سے آپ کئی گھنٹوں کے سر درد اور ٹن ضائع ہونے والے منافع کو دیکھ رہے ہیں۔
خوش قسمتی سے ، یہ ایک ڈراؤنا خواب ہے جس سے منسلک مینجمنٹ پلگ ان سے بچا جاسکتا ہے۔ اور مارکیٹ میں سب سے اچھے لوگوں میں سے ایک خوبصورت لنکس ہے۔
خوبصورت لنکس ایک وابستہ مارکیٹنگ مینجمنٹ پلگ ان ہے جس کی مدد سے آپ اپنے وابستہ روابط کا بہتر ٹریک رکھتے ہیں۔ یہ آسان ہے ، سپر صارف دوست۔ (یہاں تک کہ کم ٹیک پریمی مارکیٹرز کے لئے بھی) اور آپ کو اپنی مارکیٹنگ کو آٹو پائلٹ پر ڈالنے کی اجازت دیتا ہے۔
اگر کوئی دن ایسا آجائے جہاں آپ سے اپنے شراکت داروں سے پرانے وابستہ لنکس کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے کہا گیا ہو تو ، آپ اسے دنوں میں نہیں بلکہ چند منٹ میں پورا کرسکیں گے۔
اس کے علاوہ ، اگر آپ کو کسی پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، انہیں ایک حیرت انگیز سپورٹ ٹیم ملی ہے جس کے راستے میں ہر قدم پر آپ کی مدد کی جائے گی۔
اب جب کہ آپ نے صحیح قسم کا مواد تیار کیا ہے اور حکمت عملی کے ساتھ اپنے لنکس (ایک وابستہ مینجمنٹ پلگ ان کا استعمال کرتے ہوئے) رکھے ہیں ، اب وقت آگیا ہے کہ چیزوں کو نشانہ بنائے جانے والے تبادلوں کی مہمات سے تعی .ن کیا جائے۔
مرحلہ 3) اپنے زائرین کو ملحق گاہکوں میں بدلیں
نئی وابستہ مارکیٹرز کی سب سے بڑی غلطی یہ فرض کر رہی ہے کہ اگر وہ اپنا نفع 10x کرنا چاہتے ہیں تو انہیں اپنے ٹریفک کو 10x کرنے کی ضرورت ہے۔
یہ دراصل اس طرح کام نہیں کرتا ، جو آپ کے لئے خوشخبری ہے۔
مثال کے طور پر ، یہ کہتے چلیں کہ آپ اپنی سائٹ پر کسی ایسے مصنوع کی تشہیر کررہے ہیں جو آپ کی ہر فروخت پر بطور ملحق کمیشن $ 50 ادا کرتا ہے۔ اور ذرا تصور کریں کہ آپ کے ملحقہ تبادلوں کی شرح 2٪ ہے ، یعنی اس ویب سائٹ پر بھیجنے والے ہر 100 زائرین کے ل ، ان میں سے 2 مصنوعات خرید رہے ہیں۔
اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی کمائی ہوئی CPC (قیمت ہر قیمت) ہر کلک میں $ 1 ہے۔
(سی پی سی = آپ کے ارسال کردہ کل وابستہ محصول / کل ٹریفک)
لیکن کیا ہوگا اگر آپ ملحقہ مصنوعات کی سائٹ پر 2X مزید زائرین بھیج سکیں؟ سی پی سی ویلیو کی بنیاد پر ، آپ ملحقہ محصول کو بھی دوگنا کرسکتے ہیں۔ اور بہترین حصہ… آپ کو اپنی سائٹ پر ٹریفک بڑھانا نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، آپ آسانی سے تبادلوں کی اصلاح مہم چلائیں گے جو آپ کے محصول کو بڑھاتا ہے۔
آپٹینمونسٹر کی طرح ، تبادلوں کی اصلاح کے سافٹ ویئر کے ذریعہ ، آپ اپنے موجودہ ٹریفک کو زیادہ سے زیادہ ملحق صارفین میں تبدیل کرکے اپنی آمدنی میں اضافہ کرسکتے ہیں۔ بلاشبہ ، یہ آپ کے ٹریفک میں تیزی سے اضافہ کرنے کے بجائے آسان راستہ ہے۔
آپ’ن منسلک آمدنی بڑھانے میں آپٹین منسٹر آپ کی مدد کرسکتے ہیں۔
a) ایک پوپ اپ مہم بنائیں جو ایک ملحق مصنوع کو فروغ دیتی ہے
اسے پسند کریں یا اس سے نفرت کریں… آپ صرف اس حقیقت سے انکار نہیں کرسکتے کہ پاپ اپ کام کرتا ہے!
اپنے زائرین کی توجہ حاصل کرنے اور اپنے زیادہ سے زیادہ زائرین کو ملحقہ صارفین میں تبدیل کرنے کے لئے ایک پاپ اپ مہم بنانا آسان ترین طریقہ ہے۔
آپ منسلک مصنوعات کے ل صحیح مہم بنانے میں آپ کی مدد کے ل آپٹن منسٹر 50 سے زیادہ پہلے سے بلٹ ٹیمپلیٹس فراہم کرتا ہے۔ وہاں سے ، ہم بہت سے اہداف کے قواعد اور مہم ٹرگر پیش کرتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنائیں کہ آپ اپنے صارفین کے سفر میں صحیح لوگوں کو صحیح وقت پر صحیح پیغام دکھا رہے ہیں۔
در حقیقت ، یہ وہی حکمت عملی ہے جو ٹاپ 6 ڈیجیٹل اپنے وابستہ محصول کو 30٪ تک بڑھانے کے لئے استعمال ہوتی ہے
ان کے پاس کار سیٹوں پر ایک ویب پیج موجود تھا تاکہ والدین کو اپنے بچے کے لئے صحیح انتخاب کرنے میں مدد ملے۔ جب قاری اس صفحے کو چھوڑ رہا تھا تو ، ان کی اسکرین پر مندرجہ ذیل مہم دکھائی دے گی۔
یہ سادہ سی مہم بے حد کامیاب رہی۔ اس نے سامعین کی توجہ حاصل کی اور انہیں وابستہ مصنوع کے صفحے پر لایا۔
ب) مہمات ڈسپلے کریں جب صارفین کو خریدنے کے امکانات زیادہ ہوں
جب بات پاپ اپ مہموں کی ہو تو ، نشانہ بنانا واقعی اہم ہے۔ صحیح اہداف کے ذریعہ ، آپ صحیح وقت پر صحیح صارفین کو پاپ اپ مہم دکھا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ جب کوئی صارف آپ کی سائٹ چھوڑنے والا ہو تو پاپ اپ ظاہر کرنے کا بہترین وقت ہوتا ہے۔
آپٹینمسٹر کی ایکزٹ انٹینٹ ٹکنالوجی کے ذریعہ ، آپ ایک پاپ اپ دکھا سکتے ہیں جو ایک عین مطابق پیشکش کو فروغ دیتا ہے جس کے عین وقت پر آپ کے صارف چھوڑنے والے ہیں۔
ہمارے صارفین پیج لیول کی اہداف کے ساتھ ایگزٹ ارادے کا استعمال کرتے ہیں اور بڑے پیمانے پر نتائج دیکھتے ہیں۔
پیج لیول کو ہدف بنانا آپ کو اپنی سائٹ پر مخصوص صفحات کیلئے وابستہ آفریں بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ لہذا جب کوئی ملاحظہ کرنے والا آپ کے مضامین میں سے کسی کو پڑھ رہا ہو ، تو آپ انہیں ایک ایسی مہم دکھا سکتے ہیں جس میں آپ اس مضمون میں فروغ دینے والی قطعیت سے وابستہ مصنوع کو اجاگر کرتے ہیں۔
چونکہ اس مہم میں آپ جس پیش کش کو فروغ دیتے ہیں اسے زیادہ نشانہ بنایا جاتا ہے ، لہذا اس کا امکان عام مہم سے کہیں زیادہ تبدیل ہوجاتا ہے۔
ورڈپریس کی میزبانی کرنے والی کمپنی فلائی وہیل نے صفحہ سطح کی ھدف بندی کا استعمال 660٪ تک مصروفیت بڑھانے کے لئے کیا۔
یا مثال کے طور پر فٹنس کمپنی کروسروپ لیں۔ انہوں نے ای میل سے باہر نکلنے والے ارادے والے پاپ اپس کے ذریعہ ٹریفک کو ترک کرتے ہوئے اپنی ای میل کی فہرست 900 فیصد سے زیادہ بڑھا دی
مرحلہ 4) مزید محصول کے ل اپنے موجودہ ٹریفک کو بہتر بنائیں
یہ اگلا مرحلہ اس حکمت عملی سے آیا ہے جسے "80/20 قاعدہ" کہا جاتا ہے۔
اس معاملے میں ، 80/20 اصول ، تجویز کرتا ہے کہ آپ کے 80٪ منافع آپ کے 20٪ مواد سے حاصل کریں گے۔ یہ ظاہر ہے کہ قطعی میٹرک نہیں ہے ، لیکن بنیادی اصول مستحکم ہے۔
اپنے سب سے زیادہ بدلنے والے مواد کی شناخت کریں اور اسے وابستہ مہمات میں ترجیح بنائیں۔
ایک بار جب آپ جان لیں کہ ایک خاص پوسٹ یا ویڈیو آپ کے سامعین کے ساتھ گونج رہی ہے تو ، آپ ملحقہ فروخت میں اضافہ کرنے کے ل آپٹینمونسٹر کے ذریعہ ایک ہدف والی مہم تشکیل دے سکتے ہیں۔
اپنی سائٹ پر ہر صفحے کے لئے آنکھیں بند کرکے مہم چلانے کے بجائے عمل کا یہ ایک بہتر منصوبہ ہے۔ آپ کیسے شروع کریں گے؟
اپنے گوگل تجزیات کے ڈیش بورڈ میں جائیں ، ان مضامین کی نشاندہی کریں جو زیادہ تر مواد لاتے ہیں ، اور پھر ان یو آر ایل کے لئے اہدافی مہمات بنائیں۔
اور اگر آپ واقعی میں اپنے کھیل کو سطح پر رکھنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو مونسٹر انائٹس حاصل کرنے پر غور کرنا چاہئے
مونسٹرآئنسائٹس دنیا کا # 1 گوگل تجزیات (جی اے) پلگ ان ہے۔ بہت سے مارکیٹرز گوگل تجزیات سے ڈیٹا اکٹھا کرنے کے خیال کو پسند کرتے ہیں ، لیکن وہ GA کے صارف انٹرفیس سے الجھن ، ناراض یا خوفزدہ ہوجاتے ہیں۔
تمام قیمتی معلومات کو ہر مہینے ضائع ہونے کی بجائے ، آپ اپنے ورڈپریس ڈیش بورڈ کو وہی اعداد و شمار براہ راست پہنچا سکتے ہیں۔ اس میں آپ کی سائٹ کی اعلی پوسٹوں کا جائزہ شامل ہے:
ایک بار جب آپ یہ شناخت کرلیں گے کہ کون سی اشاعتیں سب سے زیادہ ٹریفک لاتی ہیں تو ، آپ زیادہ سے زیادہ ملحقہ آمدنی پیدا کرنے کے ل اپنے مواد اور تبادلوں کی مہموں کو بہتر بنا سکتے ہیں۔
یہ حکمت عملی یقینی بنائے گی کہ آپ ہمیشہ اپنے نفع بخش ترین مواد کو ترجیح دیتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ وقت کی بچت کرسکتے ہیں اور جتنا موثر طریقے سے موثر انداز میں محصول میں اضافہ کرسکتے ہیں۔
مرحلہ 5) اپنی ای میل کی فہرست سے وابستہ محصول کو بڑھائیں
اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ اسے کس طرح دیکھتے ہیں ، غیر فعال آمدنی حاصل کرنے کا ای میل مارکیٹنگ ابھی بھی بہترین طریقہ ہے۔ دوسرے تمام طریقے کسی نہ کسی طرح کم پڑتے ہیں۔
SEO اس وقت تک بہت اچھا ہے جب تک کہ گوگل اپنے الگورتھم اور آپ کی درجہ بندی کے ٹینک کو تبدیل نہ کرے۔ اگر آپ کے پاس بجٹ کو اوپر کی طرف ناکام بنانے کا بجٹ ہے تو ادا شدہ اشتہارات فوری نتائج لے سکتے ہیں۔ اور اس کے باوجود بھی ، ادائیگی شدہ اشتہارات کو تبادلوں کی شرح بلند رکھنے کے لئے مستقل دیکھ بھال اور توجہ کی ضرورت ہوتی ہے۔
لیکن آپ کی ای میل کی فہرست ٹریفک ہے جو ہمیشہ آپ کی ہی ہوتی ہے۔
نیز ، یہ ان لوگوں سے بھرا ہوا ہے جو آپ کے طاق میں دلچسپی رکھتے ہیں اور پہلے ہی آپ کے مشمولات میں مشغول ہو چکے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ جانتے ہیں کہ وہ آپ کے طاق میں دلچسپی رکھتے ہیں ، اور وہ آپ کی وابستہ مارکیٹنگ کی مہموں کے لئے بہترین سامعین بنائیں گے۔
یہاں صرف ای میل مارکیٹنگ کا مسئلہ ہے: زیادہ تر کاروباری مالکان اپنی رابطہ کی فہرست کو اس مقام تک بڑھانے کے لئے جدوجہد کرتے ہیں جہاں رقم کمانے سے کوئی معنی آتا ہے۔
اسی جگہ آپٹین مانسٹر آتا ہے۔
اسی طرح سے جب آپ ٹریفک کو اپنے وابستہ روابط پر بھیجنے کے لئے تبادلوں کی مہمات کا استعمال کرسکتے ہیں ، آپ ان کو اپنی ای میل کی فہرست بڑھانے کے ل بھی استعمال کرسکتے ہیں۔
آپ اپنی سائٹ کے ٹریفک کو سیسہ میگنےٹ کے ساتھ آمادہ کرنے کے لئے ٹارگٹڈ پاپ اپ ، فلوٹنگ بارز ، پورے اسکرین ویلکم میٹ وغیرہ بنا سکتے ہیں۔
اس لیڈ میگنےٹ کے بدلے میں ، آپ کے صارف آپ کو اپنا ای میل پتہ دیتے ہیں۔ آپٹین مہم کی ایک مثال یہ ہے کہ آپ اپنی فہرست کو بڑھانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔
یقین نہیں ہے کہ لیڈ مقناطیس کیا ہے یا اسے کیسے بنایا جائے؟ اس پوسٹ کو 69 لیڈ مقناطیس آئیڈیاز میں دیکھیں جو آپ آج ہی استعمال کرنا شروع کرسکتے ہیں۔
ایک بار جب آپ ای میل کی فہرست بناتے ہیں تو ، آپ ان میں شامل اپنے منسلک لنکس کے ساتھ خودکار مہمات بھیج سکتے ہیں۔
اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اس پوسٹ کو پڑھنے سے پہلے اس سے منسلک ای میل مارکیٹنگ مہم کیسے شروع کریں گے۔
چاہے آپ اپنی اعلی تبدیل کن اشاعتوں میں زیادہ ٹریفک چلانے کے لئے اپنی ای میل کی فہرست استعمال کررہے ہو یا صارفین کو براہ راست ملحق لنک پر بھیجیں ، ای میل مارکیٹنگ آپ کے محصول کو بہتر بنانے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے۔
اور ، ایک بار پھر ، اپنی فہرست کو بڑھانے کے ل ، نوکری کا بہترین ٹول آپٹینمسٹر ہے
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں