پیر، 22 فروری، 2021

How to Start a Blog in 2021

 

فہرست کا خانہ تعارف:

 اپنی کہانی آن لائن لے لو ڈومین کا نام منتخب کریں ایک ویب ہوسٹ کا انتخاب کریں ورڈپریس تھیم کا انتخاب کریں تخصیص کے لئے ڈیزائن کے نکات مواد بنائیں سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) 



تعارف: لے لو آپ کی کہانی آن لائن آپ کے پاس اشتراک کرنے کے لئے کہانیاں ہیں: چھوٹی چھوٹی کہانیاں ، بڑی کہانیاں ، معنی خیز کہانیاں۔ لیکن کیا کرنا ہے اس کے درست اقدامات کے بارے میں نہیں جانتے ہوئے ، آپ بلاگ شروع کرنے میں ہچکچاتے ہیں۔ اگر آپ کبھی بھی اس عمل سے نہیں گزرے ہیں تو ، یہ آپ کے بلاگ کو ڈیزائن کرنے ، صحیح میزبان کی تلاش کرنے ، مواد بنانے اور SEO میں روانی ہونے پر خوفزدہ لگتا ہے۔ لیکن ایک بار جب آپ اس عمل کو جان لیں گے تو ایک سیدھا سیدھا راستہ ہے۔ اس قدر کہ دنیا میں لاکھوں بلاگ موجود ہیں ، بہت سے فعال بلاگرز مہینے میں کم از کم ایک بار پوسٹ کرتے ہیں۔ بلاگ بنانے اور اپ ڈیٹ کرنے میں اتنا آسان ہونے کا واحد منفی پہلو یہ ہے کہ وہ سب محدود مقدار میں دھیان دے رہے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو سامنے آنے کے ل بصیرت انگیز مواد کے ساتھ ایک خوبصورت بلاگ بنانے کی ضرورت ہوگی۔ اور ، اس مشمول کو باقاعدگی سے پوسٹ کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ لوگوں کو دستیاب تازہ ترین اور سب سے زیادہ متعلقہ بلاگ اشاعتوں کی طرف راغب کیا گیا ہے۔ عمل بہ قدمی کرکے ، آپ اپنے ناظرین کو تیزی سے بڑھا سکتے ہیں اور معنی دار مواد کو دنیا کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔

ڈومین کا نام منتخب کریں قاتل بلاگ کو ڈیزائن کرنے سے پہلے ، آپ کو ایک ڈومین نام منتخب کرنے کی ضرورت ہے - اور اس کی میزبانی کے لئے کوئی جگہ تلاش کرنا ہوگی۔ ایک ڈومین نام وہی ہوتا ہے جسے صارفین اپنی ویب سائٹ پر جانے کے ل ایڈریس بار میں ٹائپ کرتے ہیں۔ یہ آپ کے پورے برانڈ کے لئے آپ کا گھریلو اڈہ ہے۔ بہترین ڈومین نام مضحکہ خیز اور دلکش نہیں ہیں۔ وہ وہ ڈومین نام ہیں جسے لوگ آسانی سے یاد رکھتے ہیں۔ اچھے ڈومین ناموں سے گوگل کو یہ جاننے میں بھی مدد ملتی ہے کہ آپ کا بلاگ کیا ہے۔ مثال کے طور پر ، تھائی فوڈ کے بارے میں ایک بلاگ کے لئے "ٹوڈ ٹاکس تھائی فوڈ" "سوسڈی فریمسیم" سے بہتر ہے۔ اگرچہ دوسرا ڈومین نام مقامی زبان سے مربوط ہوتا ہے اور "ہوشیار" ہوتا ہے ، لیکن لوگ یہ جاننے کے لئے جدوجہد کریں گے کہ ساسدی اور ایم ڈیش پلس ہجے کیسے کریں گے ، نام یہ نہیں بتاتا ہے کہ ویب سائٹ کیا ہے۔ بلیوہوسٹ کے ذریعہ ، آپ دونوں اپنے ڈومین کا نام خرید سکتے ہیں (اصل میں اسے اپنا بنائیں) اور ان کی ویب ہوسٹنگ خدمات کا استعمال کرسکتے ہیں۔

ایک ویب ہوسٹ کا انتخاب کریں ایک بار جب آپ اپنا ڈومین نام منتخب کرلیں ، تو آپ کو کسی کی میزبانی کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگرچہ وہاں کئی آپشنز موجود ہیں ، لیکن آپ مثالی طور پر ایک ہوسٹنگ فراہم کنندہ کا انتخاب کرنا چاہیں گے جو ورڈپریس میں مہارت رکھتا ہو - جو دنیا کا سب سے مقبول بلاگنگ پلیٹ فارم ہے۔ سرشار صارفین کی ایک بڑی جماعت کے تعاون سے ، ورڈپریس اوپن سورس ہے ، جس کا مطلب ہے کہ پلیٹ فارم میں آنے والی پوری محنت سے آپ براہ راست فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ یہاں ہزاروں مفت پلگ ان اور تھیم ڈیزائن موجود ہیں جن سے آپ منتخب کرسکتے ہیں ، ایک ٹیمپلیٹ اور ٹولز فراہم کرتے ہیں جس کی مدد سے آپ کو یقینی بنانا ہے کہ آپ کے بلاگ کو آپ کے برانڈ یا مواد کے مطابق نقطہ نظر ہے۔ تاہم ، ورڈپریس صرف گھر پر مبنی بلاگرز کے لئے نہیں ہے۔ یہ دنیا کے سب سے بڑے کارپوریشنوں کے ل کافی طاقتور ہے - لہذا ، شاید آپ کے بلاگ کو آسانی سے چلانے کے ل اتنی گڈ اپ رکھی جاسکتی ہے۔ بلیو ہسٹ اپنے بلاگ کے آس پاس کاروبار بنانے کے بارے میں منصوبہ بندی کرنے والوں کے لئے مکمل طور پر منظم ہوسٹنگ پلان تک ، پہلی بار بلاگرز کے ایک معیاری منصوبے سے لے کر ، ورڈپریس ہوسٹنگ پیکجوں کی ایک رینج پیش کرتا ہے۔

ورڈپریس تھیم کا انتخاب کریں جب آپ یہ جانتے ہو کہ بلاگ کیسے شروع کرنا ہے تو ، ایک کامیاب ڈیزائننگ کا ایک اہم اقدام صحیح تھیم کا انتخاب کرنا ہے۔ آپ کا مرکزی خیال ، موضوع آپ کی ویب سائٹ کی مجموعی شکل ، احساس اور طرز ہے۔ اس میں رنگ سکیم ، ترتیب ، اور اسٹائل عناصر جیسی چیزیں شامل ہیں۔ خلاصہ یہ کہ آپ کی ویب سائٹ کا تھیم آپ کے برانڈ کی براہ راست نمائندگی ہے اور اس کا براہ راست اثر آپ کے صارفین کے تجربے پر پڑتا ہے۔ ہزاروں تھیمز میں سے انتخاب کرنے کے ساتھ ، آپ کے بلاگ کے لئے صحیح تھیم کے انتخاب کا عمل بہت حد تک پھیل سکتا ہے۔ شکر ہے کہ ، آپ اپنی تلاش کو کم کرنے کے لئے ورڈپریس فیچر فلٹر استعمال کرسکتے ہیں۔ تھیم فلٹر کی خصوصیت آپ کو موضوع کے لحاظ سے ترتیب دینے کی اجازت دیتی ہے (اس معاملے میں ، آپ کو ایک بلاگ تھیم چاہئے) ، ساتھ ہی ساتھ ترتیب اور دیگر اہم پہلوؤں کو بھی۔ ان میں شامل ہیں (لیکن یقینی طور پر محدود نہیں ہیں): بڈی پریس کسٹم پس منظر کسٹم لوگو لچکدار ہیڈر فرنٹ پیج پوسٹنگ پوسٹ فارمیٹس چسپاں پوسٹ ترجمہ کے لئے تیار ہے ایک بار جب آپ کو اپنے بلاگ کے لئے بہترین تھیم مل جاتا ہے تو ، اس کی تخصیص کرنا شروع کرنے کا وقت آگیا ہے ، لہذا یہ بھیڑ سے الگ الگ آپ کی حیثیت سے کھڑا ہوجاتا ہے۔


تخصیص کے لئے ڈیزائن کے نکات آپ مختلف ورڈپریس پلگ انز کو شامل کرکے فعالیت کے لئے اپنے بلاگ کو اپنی مرضی کے مطابق بنانا چاہیں گے۔ لیکن شروع میں ، کچھ بنیادی ڈیزائن ہدایات پر عمل پیرا ہونے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔ بے ترتیبی کو کم کرنے کے لئے سفید جگہ میں اضافہ کریں ہم ویب ڈیزائن کے ابتدائی دنوں کو کئی دہائیاں گزر چکے ہیں۔ چمکتا بٹن اور بے ترتیبی ویب سائٹیں یاد رکھیں؟ یہ نہیں ہے کہ بلاگ شروع کرنے یا ڈیزائن کرنے کا طریقہ۔ آپ ایسی ویب سائٹ نہیں بنانا چاہتے جو آپ کے مواد کے دل سے دیکھنے والوں کو ہٹائے۔ آپ اپنے بلاگ میں جو کچھ کہہ رہے ہیں اس پر اپنی توجہ مرکوز رکھنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ جسے سفید جگہ کہا جاتا ہے۔ سفید جگہیں آپ کی کاپی اور تصاویر کے آس پاس خالی جگہیں ہیں جو آپ کی ویب سائٹ کے ڈیزائن کو صاف ، سادہ اور موثر رکھیں گی۔ اسٹاک فوٹو استعمال نہ کریں - وہ اچھے سے زیادہ نقصان دہ ہیں حقیقت یہ ہے کہ اسٹاک کی تصاویر آپ کے بلاگ کو کوئی فیورٹ نہیں کرتی ہیں۔ آپ اپنی پوسٹوں میں متن کے ساتھ اضافی میڈیا کو قطعی طور پر شامل کرنا چاہتے ہیں ، لیکن کسی اور کی تصاویر کا استعمال آپ کے بلاگ کو انوکھا نہیں ہونے دیتا ہے۔ اگر آپ کے پاس پیشہ ورانہ تصویروں سمیت پیسہ (یا مہارت) ہے تو ، جانے کا بہترین طریقہ ہے۔ یقینا ، یہ مہنگا پڑسکتا ہے۔ شکر ہے ، آپ کا فون اب ایسی تصاویر پر قابو پانے کے لئے کافی طاقتور ہے جو آپ کے بلاگ پوسٹوں کی تکمیل کرسکتے ہیں۔ جب آپ پہلے یہ جانتے ہو کہ بلاگ کیسے شروع کیا جائے اور کیا پوسٹ کیا جائے تو یہ سب سے آسان حل ہے۔ شبیہیں کے ساتھ مستقل مزاجی شیطان تفصیلات میں ہے۔ اگرچہ آپ کا اوسط بلاگ دیکھنے والا شعوری طور پر نوٹس نہیں لے رہا ہے اگر آپ نے مختلف مقامات سے اپنے معاشرتی شبیہیں غیر شعوری طور پر منتخب کیے ہیں تو ، اس سے اس کا اثر پڑے گا کہ ان کا خیال ہے کہ آپ کا بلاگ کتنا پیشہ ور ہے۔ آپ نہ صرف یہ چاہیں گے کہ آپ کے تمام شبیہیں ایک ہی ڈیزائن اور فونٹ کا استعمال کریں ، بلکہ آپ تمام فونٹس کو ایک ہی زمرے میں رکھنا چاہتے ہیں۔ مضبوط رنگ اگرچہ آپ سفید جگہ پر بہت زیادہ انحصار کرنا چاہیں گے ، جب آپ رنگوں کا استعمال کرتے ہیں تو ، ان میں بہت متضاد ہونا چاہئے۔ اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا بلاگ کسی کے استعمال ، پڑھنے اور اشتراک میں آسانی کرتا ہے۔ متضاد رنگوں کا استعمال کرکے ، آپ پڑھنے کی اہلیت اور برقراری میں اضافہ کرتے ہیں۔ ڈیزائن کے ساتھ پاگل مت بنو ڈیزائن کے متعدد بنیادی کنونشن ہیں جن کا استعمال کرتے ہوئے آپ بلاگ شروع کرنے کا طریقہ استعمال کرتے ہیں۔ آپ اپنی ویب سائٹ کو اتنا سنکی اور نرالا نہیں بنانا چاہتے کہ وہ صارف کی بنیادی عملی توقعات سے کم ہو۔ ویب ڈیسگن کے ان بنیادی پیرامیٹرز کے اندر تخلیقی ہونے کے لئے ابھی بھی کافی گنجائش موجود ہے۔ لیکن جب آپ ابھی شروعات کررہے ہیں تو ، آپ اس سے باہر سوچنے کی بجائے ، "باکس" میں کام کرنا چھوڑ دیں گے۔ استعمال کرنے کے لئے بلاگ کے کچھ معیاری کنونشنوں میں شامل ہیں: ہیڈر فوٹر سیچ بار سائڈبارز سوشل میڈیا شیئر مصنف کا انتساب رکنیت کے اختیارات

مواد بنائیں اب ، آخر میں وقت آ گیا ہے کہ مواد کا اشتراک کیا جائے! اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کا بلاگ کیا بن رہا ہے (جب تک کہ یہ صرف ایک فیملی معاملہ نہیں ہے) ، وہاں پہلے ہی اسی طرح کے بلاگ بننے جا رہے ہیں۔ ان کے پاس آپ کی آواز یا بصیرت نہیں ہوگی ، لیکن امکان ہے کہ وہ اسی طرح کے موضوعات سے نمٹنے اور اسی طرح کے سامعین کو نشانہ بنائیں گے۔ اس کو دیکھتے ہوئے ، آپ کو انوکھا ، طاقتور مواد تخلیق کرنے کی ضرورت ہے جو قارئین کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرے اور انھیں زیادہ سے زیادہ واپس آتے رہیں۔ کھڑے ہونے کے کچھ طریقے یہ ہیں: ان پر کلک کرنے کیلئے مجبور سرخیاں بنائیں انھیں پڑھنے میں رکھنے کے ل توجہ دلانے والے تعارف کا استعمال کریں انہیں بار بار کھینچنے کے لئے معنی خیز مشورے بانٹیں آسان سکیننگ کے ل سب ہیڈرز اور بلٹ پوائنٹ شامل کریں
خراب عنوانات بلاگ ڈاؤن بوگس اگر آپ کے بلاگ پوسٹ کی سرخیاں مجبور نہیں ہیں تو ، کوئی بھی اتنا پڑھنے کو نہیں پائے گا کہ آپ کا باقی مواد کتنا خوفناک ہے۔ آپ کی سرخی آپ کا ایک موقع ہے کہ وہ قارئین کو پوسٹ پر کلک کرنے اور کسی عنوان پر اپنے خیالات کی کھدائی میں راغب کرے۔ بہترین شہ سرخیاں آپ کے قارئین کے اس مسئلے کے جوابات کا وعدہ کرتی ہیں جو وہ اس وقت حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یہ ایک وجہ ہے کہ "کس طرح" مضامین اتنے موثر ہیں۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ آپ کی اگلی ہیڈلائن (اور بلاگ پوسٹ) کے لئے کون سا موضوع ہونا چاہئے تو ، یہ طے کرنے کے لئے کچھ مختلف طریقے ہیں کہ آپ کی ٹارگٹ مارکیٹ میں کون سا مواد سب سے زیادہ گونج رہے گا: اپنی پوسٹس (اور اسی طرح کے دوسرے بلاگوں پر) کے تبصرے والے حصے دیکھیں۔ لوگ کیا بات کر رہے ہیں؟ وہ کیا پوچھ رہے ہیں؟ مواد کے بصیرت والے ٹولس جیسے بزمسو سے فائدہ اٹھائیں۔ یہ آپ کو اپنی مارکیٹ میں سب سے زیادہ مشہور پوسٹیں دکھا سکتے ہیں۔ اپنے صارفین سے پوچھیں وہ لوگ جو آپ کے بلاگ اور برانڈ کے ساتھ انتہائی وفادار ہیں جب مواد کی بات کی جاتی ہے تو وہ اکثر اپنی خواہشات اور خواہشات کو بانٹنے کے لئے تیار رہتے ہیں۔ ایک بار جب آپ اپنا عنوان ختم کردیں گے تو ، آپ کارٹون کے ساتھ ایک سرخی تیار کرنے پر توجہ دینا چاہتے ہیں۔ تیز سرخی کی کلید فعال ، متحرک فعل استعمال کر رہی ہے۔ عام طور پر ، صفتیں ایک عنوان کو کم کردیتی ہیں ، جبکہ فعل اسے آگے بڑھاتے ہیں۔ آپ اپنے قارئین کو مکمل طور پر مطمئن کیے بغیر ہی انہیں تنگ کرنا چاہیں گے - اسے زیادہ تر پوسٹ کے لئے چھوڑ دیں۔ اکثر ، سرخیاں اس طرح لکھی جاتی ہیں کہ آرام سے پڑھنے والے کو اپنی تجسس کو ٹھیک کرنے کے لئے لیڈ جملے کو پڑھنے کی ضرورت نہیں پڑتی ہے۔ تاہم ، اپنے قارئین کو دھوکہ نہ دیں۔ آپ کو پہلے سے بہت سارے کلکس دھوکہ دہی کی سرخیاں کے ساتھ مل سکتے ہیں ، لیکن آپ اپنی ساکھ اور برانڈ کو خراب کردیں گے - اور اس کے ساتھ ہی آپ کو "کلک-بایٹر" کا لیبل بھی حاصل ہوگا۔ توجہ پکڑنے والے انٹروس لکھیں ایک بار جب آپ کی سرخی کسی دیکھنے والے کو گھسیٹتی ہے تو ، ہم آپ کو ہارنے نہیں دیتے۔ حقیقت یہ ہے کہ آپ انھیں ہیڈلائن پڑھنے سے ماضی میں مل گئے ہیں - بہت بڑی تعداد میں امریکی صرف شہ سرخیاں پڑھتے ہیں۔ لیکن ، آپ اس نقصان کو مات دینے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔ لہذا اب آپ کو ان کو مشغول رکھنا ہے۔ جو یقینا آسان نہیں ہے۔ کلید یہ ہے کہ آپ اپنے قارئین کو یہ بتائیں کہ آپ جس چیز کے بارے میں لکھ رہے ہیں وہ کیوں اہم ہے: کوئی بڑی ناقابل فہم قسم کی اہم نہیں ہے ، لیکن ایسی چیز جو ان کے لئے خاص طور پر اہم ہے۔ یہ ٹھیک ہے؛ یہ نہ صرف اہم ہونا ضروری ہے ، بلکہ اس کے ل مدافعت پیدا کرنے کی بھی ضرورت ہے۔ جب لوگ اپنی پہلی بلاگ پوسٹ لکھتے ہیں تو وہ ایک عام غلطی کرتے ہیں جو بہت ہی علمی یا بہت چھیڑ چھاڑ کے مترادف ہے۔ آپ اپنے تعارف میں حقیقی حقائق چاہتے ہیں - بصورت دیگر ، لوگ آپ کی بات کیوں سنیں؟ تاہم ، بہت ہی کم لوگ آپ جس بھی عنوان کی تلاش کر رہے ہیں اس پر ایک علمی لیکچر پڑھنا چاہتے ہیں۔ "یہ ایک متوازن عمل ہے۔ لیکن آپ یہ کر سکتے ہیں۔ بس اپنی آواز تلاش کریں اور اس پر اعتماد کریں۔"

اپنے مواد کو معنی خیز بنائیں یوٹیوب کے مشمولات کے برخلاف ، جو صارفین کے لئے ایک بلیک ہول ہے (خاص طور پر رات گئے) ، ایک بلاگ کے ساتھ مشغول ہونے میں بہت زیادہ محنت درکار ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنے سامعین کی کوشش کو قابل قدر بنانا چاہئے۔ اس کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اس وعدہ پر عمل کریں جو آپ کی سرخی ہے - وہ حل اور مشورے فراہم کریں جو آپ نے کہا تھا۔ اس کا مقصد یہ ہے کہ آپ کے حل (یا مشورے) کو جو بھی مسئلہ درپیش ہے اس کا مقابلہ کرنا (اچھی تھائی سالن بنانے کا طریقہ نہیں جاننا ، مثال کے طور پر) نظر انداز کرنا آسان اور ناممکن ہے۔ فارمیٹ سکیننگ فرینڈلی پوسٹس یہاں تک کہ آپ کے سب سے زیادہ سرشار قارئین اس معلومات کے ل آپ کے بلاگ پوسٹوں کی اسکیننگ شروع کرنے جارہے ہیں جو ان کی صورتحال سے انتہائی موزوں ہے۔ اس میں مدد کرنے کے لئے دو بنیادی طریقے ہیں: سب ہیڈس اور بلٹ پوائنٹ۔ چونکہ آپ نہیں جانتے کہ آپ کے پڑھنے والے پہلے سے کیا جانتے ہیں ، لہذا آپ کے موضوع کے بارے میں پس منظر کی معلومات شامل کرنا اکثر اہم ہوتا ہے۔ قارئین کے لئے جو پہلے سے ہی اس مسئلے سے نبرد آزما ہیں کہ آپ جس مسئلے سے نپٹ رہے ہیں ، سب ہیڈز ان کی مدد سے پس منظر کی معلومات کو چھوڑنے میں ان کی مدد کریں گے جو ان کے لئے نیا اور اہم ہے۔ جب بھی آپ بلاگ اشاعتوں کے اندر کسی مختلف سب ٹاپک میں شفٹ ہوجاتے ہیں تو آپ سب ہیڈس استعمال کرنا چاہیں گے - ہر چند پیراگراف اکثر اکثر قارئین کے لئے ایک اچھی رفتار ہوتے ہیں۔ یہاں کچھ سب ہیڈ پریشپس ہیں جن سے آپ بچنا چاہتے ہیں: ضرورت سے زیادہ ہوشیار کے. سمجھا جاتا ہے کہ سبھی ہیڈز قارئین کو آپ کی پوسٹ کو اسکین کرنے اور ان کی ضرورت والی معلومات کو تیزی سے تلاش کرنے میں مدد کریں گے۔ اس کو دیکھتے ہوئے ، اتنا ہوشیار نہ ہو کہ کسی کو پتہ ہی نہ ہو کہ آپ کس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ بورنگ سب ہیڈس اپنے سروں کو لکھنے کے بارے میں سوچیں جیسے منی ہیڈ لائنز لکھیں۔ آپ قارئین کو مشغول رکھنے میں اسی اصولوں کا استعمال کرنا چاہیں گے. یہاں تک کہ آپ کے سروں کے ساتھ ، آپ اپنی آستین کو اککا رکھنا چاہتے ہیں۔ یاد رکھیں ، یہ قارئین کو آپ کے بلاگ کو اسکین کرنے اور کس سیکشن کو پڑھنے کے لئے درکار ہیں ان کی مدد کے لئے تیار کیے گئے ہیں - لیکن یقینی بنائیں کہ وہ اس سیکشن کو پڑھنے میں وقت نکالیں گے۔

سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) اب جب آپ کے پاس ایک خوبصورت بلاگ ہے ، جس میں قاتل مواد موجود ہے ، جس میں ایک اعلی پرواز کی خدمت کی میزبانی ہے ، آپ کو صرف لوگوں کو تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کی کسی بھی پروموشنل سوشل میڈیا پوسٹوں کو وائرل ہونے سے چھوڑ کر ، نامیاتی تلاش کے نتیجے میں آپ کی سائٹ پر جانے والے ٹریفک کی اکثریت ہوگی۔ یہ خاص طور پر سچ ہے اگر آپ اپنے بلاگ کی ادائیگی شدہ اشتہارات کے ساتھ کسی بھی رقم خرچ کرنے پر خرچ نہیں کرتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے بلاگ کے لئے کی حکمت عملی کو نافذ کریں۔ ایک مخفف ہے جس کا مطلب سرچ انجن کی اصلاح ہے - جب آپ کے ہدف کے سامعین متعلقہ عنوانات کو آن لائن تلاش کرتے ہیں تو وہی آپ کے بلاگ کو ظاہر کرنے میں مدد دیتا ہے۔ اچھے کا مقصد آپ کی بلاگ پوسٹوں کو تلاش انجن کے نتائج والے صفحات (SERPs) پر اچھی درجہ بندی کرنا ہے۔ یہ وہی چیزیں ہیں جب آپ گوگل پر استفسار تلاش کرتے ہیں اور انٹر بٹن کو دباتے ہیں۔
  کا بلیک باکس گوگل اور دیگر سرچ انجن (ہاں ، دوسرے سرچ انجن بھی موجود ہیں) نہیں چاہتے ہیں کہ بلاگرز اور مارکیٹرز اس سسٹم کو کھیلیں۔ سرچ انجن کا ہدف کسی صارف کو دی جانے والی کسی بھی تلاش کے ل
بہترین ، انتہائی متعلقہ مواد فراہم کرنا ہے۔ اگر کمپنیوں نے ٹھیک طرح سے بتایا کہ انہوں نے یہ کیسے کیا ، مارکیٹرز سسٹم میں موجود کمزوریوں کا فائدہ اٹھائیں گے اور سرچ انجن کے بنیادی خدمت کے مقصد کو ضائع کردیں گے۔ جو بھی گوگل کے الگورتھم بنانے کا حصہ نہیں ہے اس کے بارے میں بہترین معلومات کے ل 200 ، 200 سے زیادہ سرچ رینکنگ سگنلز موجود ہیں۔ چونکہ گوگل مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ پر بہت زیادہ انحصار کرتا ہے ، ان میں سے کچھ اشارے زیادہ متحرک ہوتے جارہے ہیں۔ جب آپ اپنے سر کو بلاگ شروع کرنے کے طریقے کے ارد گرد لپیٹنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، یہ سب کچھ ٹریک رکھنے کے ل بہت زیادہ لگتا ہے۔ تاہم ، اس کے بارے میں دباؤ ڈالنے کی ضرورت نہیں ہے۔ مجموعی طور پر کی پیچیدگی کے باوجود ، اپنے پہلے بلاگ کو شروع کرنے کی خاطر ، سمجھنے اور اس پر عمل درآمد کرنے کے لئے کچھ کلیدی ٹکڑے ہیں۔ کے طاقتور کور کرایہ دار گوگل کے سرچ الگورتھم میں روزانہ کی جانے والی تبدیلیاں ، اور ساتھ ہی ساتھ باقاعدگی سے جانچ پڑتال کے باوجود ، بنیادی کرایہ دار زیادہ تر ایک جیسے ہی رہتے ہیں۔ فاؤنڈیشن ہمیشہ ہی (اور زیادہ تر امکان ہمیشہ رہے گی) معیاراتی مواد کی حامل ہے۔ گوگل کے الگورتھم میں زیادہ تر ایڈجسٹمنٹ دراصل وہ کمپنی ہے جو کسی معیار سے متعلق مواد کی شناخت کے لئے بہتر کام کرنے کی کوشش کر رہی ہے جو کہ استفسار سے متعلق ہے۔ گوگل کو اپنا بلاگ ڈھونڈنے میں مدد کے ل ، آپ اپنی کوششوں کو تین شعبوں میں مرکوز کرنا چاہتے ہیں: مواد بیک لنکس ویب سائٹ تکنیکی ساخت دوستانہ مواد اپنے مواد کو دوستانہ بنانے کا بہترین طریقہ کلیدی الفاظ استعمال کرکے ہے۔ مطلوبہ الفاظ ایک لفظ یا فقرے ہیں جو ان سوالات میں شامل کیے جانے کا امکان ہے جو آپ کے بلاگ پوسٹ سے وابستہ ہیں۔ وہ دن گزر گئے جب آپ عجیب طور پر اپنے متن میں کسی مطلوبہ الفاظ کو زیادہ سے زیادہ بھرنا چاہتے ہیں۔ اگر آپ قدرتی طور پر ایک یا ایک سے زیادہ مطلوبہ الفاظ کو 500 الفاظ کے بلاگ پوسٹ میں چند بار (ہیڈ لائن میں شامل کرکے) کام کرسکتے ہیں تو آپ بہت اچھا کام کررہے ہیں! یہ یقینی بنانے کے ل کہ آپ اپنی اشاعتوں میں صحیح مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنا رہے ہو ، آپ مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کرنا چاہیں گے۔ آپ کو ایسا کرنے میں مدد کرنے کے لئے بے شمار ٹولز موجود ہیں (ان میں سے کچھ تو مفت ہیں)۔ بہترین ادا شدہ آپشنز میں سے ایک احرف ہے۔ لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ ایسے کلیدی الفاظ ہیں جن میں متعدد الفاظ شامل ہیں اور ، نتیجے کے طور پر ، مزید مخصوص تلاش کے سوالات - اور اہل تلاش ٹریفک کی نمائندگی کرتے ہیں۔ جب آپ لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ کے ساتھ آتے ہیں تو ، گوگل سے متعلق اپنی کچھ خصوصیات کا استعمال کریں تاکہ آپ کے متعلقہ (معنوی) کلیدی الفاظ اور استعمال کرنے کے ل امکانی عنوانات استعمال کریں۔ مثال کے طور پر ، جب آپ تلاش میں مقبول تغیرات دیکھنے کے ل اپنے مطلوبہ الفاظ میں ٹائپنگ کرتے ہو تو خودکشی مکمل استعمال کریں۔ پھر ، درج کریں پر کلک کریں اور کے نچلے حصے میں "لوگ بھی پوچھتے ہیں" سیکشن اور "متعلقہ تلاش" سے متعلق سیکشن کے تحت مزید بصیرت تلاش کریں۔

بیک لنکس کے ساتھ عمارت بیک لنک بنیادی طور پر کسی ویب سائٹ پر متن کا کلک کرنے کے قابل حصہ ہوتا ہے جو دیکھنے والے کو آپ کی ویب سائٹ پر لے جاتا ہے۔ "آپ کی ویب سائٹ میں جتنی زیادہ بیک لنکس ہیں ، اتنا ہی بہتر ہے۔" اس کی وجہ یہ ہے کہ سرچ انجن یہ فرض کرتے ہیں کہ جب تک آپ کی سائٹ کی قدر نہیں ہوتی ہے اس وقت تک دیگر ادارے آپ کی ویب سائٹ سے رابطہ نہیں کریں گے۔ مثالی طور پر ، آپ کو اپنے بلاگ سے ایسی ویب سائٹوں سے بیک لنکس ملیں گے جنہیں تسلیم کرتا ہے کہ آپ کے طاق میں اختیار ہے۔ اگر نیویارک ٹائمز آپ کے بلاگ کو بیک لنک کے ساتھ چیخیں مارتا ہے تو ، آپ بہتر اندازہ کریں گے کہ اس کا آپ کے پر حقیقی اثر پڑے گا۔ تاہم ، اگر ایک ایسی ویب سائٹ جس کے بارے میں سمجھا جاتا ہے کہ اس کا قدر کم ہے۔ ویب سائٹ کے ڈھانچے کے ساتھ کام کرنا آپ کی ویب سائٹ کو تکنیکی لحاظ سے تشکیل دینے کے متعدد عوامل ہیں جو کے ساتھ آپ کی کوششوں کو متاثر کریں گے۔ تاہم ، آپ کی ویب سائٹ کی تکنیکی ساخت کے یہ تین پہلو غیر معمولی اہم درجہ بندی کے اشارے ہیں: صفحہ کی رفتار HTTPS موبائل ردعمل اگر آپ کو لگتا ہے کہ لوگ زیادہ بے چین ہوگئے ہیں تو آپ ٹھیک کہتے ہیں۔ معلوم ہوا کہ اگر ایمیزون کے صفحات کو لوڈ کرنے میں اس میں ایک سیکنڈ زیادہ وقت لگتا ہے تو کمپنی کی فروخت میں 1.6 بلین ڈالر کا نقصان ہوگا۔ یہ ٹھیک ہے؛ اس وقت کے اندر ، زیادہ تر صارفین سائٹ سے دور کلک کریں گے۔ اس کی وجہ سے ، آپ اپنے بلاگ کی بوجھ کی رفتار کو تین سیکنڈ سے نیچے رکھنا چاہتے ہیں۔ اور واقعی اس میں زیادہ سے زیادہ وقت درکار ہے۔ ایسا کرنے کے لئے ، اعلی ریزولوشن فوٹو فائلوں کو بہتر بنائیں ، ویڈیوز کو خود کار طریقے سے چلائیں ، اور بہت زیادہ ورڈپریس پلگ ان استعمال نہ کریں۔ ماضی میں ، آپ کو کسی ایس ایس ایل سرٹیفکیٹ کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی تھی جب آپ یہ جانتے ہیں کہ بلاگ کیسے شروع کیا جائے کیونکہ آپ ممکنہ طور پر ان زائرین کی حساس ذاتی معلومات کو نہیں سنبھال رہے ہیں جن کو خفیہ اور محفوظ رکھنے کی ضرورت ہے۔ تاہم ، اب جبکہ HTTPS ایک سرکاری درجہ بندی کا عنصر ہے ، آپ ایس ایس ایل سرٹیفکیٹ انسٹال کرنے پر غور کرنا چاہیں گے۔ "یہ یقینی بنانا بالکل ضروری ہے کہ آپ کا بلاگ موبائل پر جوابدہ ہے۔" تیزی سے گوگل کی تلاش سے زیادہ افراد اپنے فون پر انحصار کرتے جارہے ہیں - وہ زیادہ وقت مواد پڑھنے ، موسیقی سننے اور اپنے فون پر ویڈیو دیکھنے میں صرف کررہے ہیں۔ گوگل اس کو پہچانتا ہے اور بہتر ویب تجربے کو یقینی بنانے کے ل ایسی ویب سائٹوں کی درجہ بندی کرتا ہے جو موبائل دوستانہ سے کہیں زیادہ (دو چیزیں نسبتا برابر ہونے کی) نہیں ہیں۔

آپ ایک عظیم بلاگ کیسے شروع کرتے ہیں؟ بس اسٹارٹ کریں بلاگ شروع کرنے سے آپ کو مغلوب نہ ہونے دیں۔ اگر آپ ایک لمبی لمبی سانس لیتے ہیں اور آہستہ آہستہ ہوجاتے ہیں تو ، قدم بہ قدم عمل کے ذریعے اپنا راستہ چلانا اور بلاگ شروع کرنے کا طریقہ معلوم کرنا اتنا آسان ہے۔ آپ جو کام کرسکتے ہیں وہ یہ ہے کہ یہ یاد رکھیں کہ ڈومین نام کے ساتھ آنے سے لے کر آپ کے کو بہتر بنانے تک کا سارا عمل تخلیقی ہے۔ اور ، اگر آپ اپنے بلاگ کے ڈیزائن کو پسند نہیں کرتے یا کے معاملات کے ساتھ جدوجہد کررہے ہیں تو ، آپ ہمیشہ ایڈجسٹمنٹ کرسکتے ہیں اور بڑھ سکتے ہیں۔ کسی بھی بلاگر نے گہرے سرے میں کود نہیں کیا اور پہلی بار چلتے ہی سب کچھ مل گیا۔ اپنے ساتھ صبر کریں اور اس عمل سے لطف اٹھائیں۔ آپ کے وفادار بلاگ کے پیروکار خوش ہوں گے کہ آپ نے طویل عرصے میں کیا کیا۔


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں